Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flockning

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flockning

Är det någon som har alternativa ställen man kan flocka på?

Bor i Enköping och närmaste stället jag hittat är BRL i Borlänge!
    Har också kollat med PBZ i Uppsala de kunde "kanske" göra det i vinter!
    Flockade min instrumentbräda på ett ställe i Västerås (nu mera Fastcars) men de håller inte på med flockning längre!

Är det någon som vet hur man gör för att flocka om en detalj som redan är flockad?
    Har nämligen en instrumentbräda där det missats lite på och det finns lite ljusa partier. Körde med 2mm strån och det ser ganska mycket Epa ut! Så jag är inte så nöjd!

Re: Flockning

Om du inte tycker att det är för långt att åka så har du Backes ute i Ekerö.
    sigpicMS-SOUND
    Micke7406

Comment

Originally posted by Mikka View Post
      Om du inte tycker att det är för långt att åka så har du Backes ute i Ekerö.
      Tack! Hade glömt bort det stället.. Klart närmare än Borlänge!

Comment

Om inte annat tror jag Örjan (Evilaudio på garaget) har en flockmaskin om jag inte minns fel. Han kanske kan hjälpa dig?

Comment

Originally posted by Nitromast View Post
          Om inte annat tror jag Örjan (Evilaudio på garaget) har en flockmaskin om jag inte minns fel. Han kanske kan hjälpa dig?
          Så kanske det var ja , jag hade för mig att det var Tokken som hade en......
          "Sound by Hewi"

Blue eMotion by heWi

Comment

Originally posted by Hewi View Post
            Så kanske det var ja , jag hade för mig att det var Tokken som hade en......
            Det vet jag däremot inte, men det är väl han som har en sjujäkla fräs på jobbet istället?

Comment

Working...
            X