tjena har tänkt mig ett lite seriösare bygge i min 9-5 nu då jag spräckte baslådan idag.
har tänkt o köra rockford punch serien.
bas: Rockford Fosgate P2-2X12"
framdörr: Rockford Fosgate P165
instrument: Rockford Fosgate P132
diskant: Rockford Fosgate P1T-S
steg: Rockford Fosgate P500X1BD driva basen och Rockford Fosgate P400X4 till framsystemet.
och det jag kan säga är att jag älskar djup bas lysnar mest på typ hip hop/rap. jag vill att hjärtat ska slå fel när basen kommer
det jag undrar är kommer jag behöva ett extra batteri? vad krävs det för tjocklek på strömkabeln då har en 21mm ligger nu eller behöver det vara grövre?
diskanten ska man driva den på slutsteg också eller kan man köra den på huvudenheten? har en Pioneer MVH-350BT.
har redan 5cm dämpmatta i framdörrarna behövs det mer?
kan inte säga att jag är speciellt duktig inom det här området men jag kan grunderna så lite info skulle inte sitta fel.
Tack på förhand mvh Henke
har tänkt o köra rockford punch serien.
bas: Rockford Fosgate P2-2X12"
framdörr: Rockford Fosgate P165
instrument: Rockford Fosgate P132
diskant: Rockford Fosgate P1T-S
steg: Rockford Fosgate P500X1BD driva basen och Rockford Fosgate P400X4 till framsystemet.
och det jag kan säga är att jag älskar djup bas lysnar mest på typ hip hop/rap. jag vill att hjärtat ska slå fel när basen kommer

det jag undrar är kommer jag behöva ett extra batteri? vad krävs det för tjocklek på strömkabeln då har en 21mm ligger nu eller behöver det vara grövre?
diskanten ska man driva den på slutsteg också eller kan man köra den på huvudenheten? har en Pioneer MVH-350BT.
har redan 5cm dämpmatta i framdörrarna behövs det mer?
kan inte säga att jag är speciellt duktig inom det här området men jag kan grunderna så lite info skulle inte sitta fel.
Tack på förhand mvh Henke

Comment