kopplat bitone rätt har jag gjort och det lyser och går på men när ja försöker ladda ner bitone proccessorn på datorn så kan jag bara ladda ner Bitone 1.5 men sen steg 2 så går det ej... har en usbförlängare på ca en meter för usb kabeln var för kort....... blir så fucking galen på detta!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
koppla in bitone. kommit ett problem
Collapse
X
-
Re: koppla in bitone. kommit ett problem
Har kopplat in bitone i bilen o det e igång och har laddat steg 1 med själva bitone 1,5 men steg 2 man ska köra i bilen med usb till bitOne . Låter i datorn att det e inkopplad men den fliken som ska komma fram kommer ej fram o snart slänger ja bitone i papperskorgen
PS. jag har följt MANUALEN !!! jvla fort knox maskin!!!!
-
Du skriver så slarvigt så ingen förstår.. strukturera bättre om du vill att de som kollar ska hjälpa.
- Input level too low betyder HÖJ volymen. Med dator kan jag tänka mig mediaspelare & windowsljud ska vara på 100%
- För mig fungerade det med 3 meter förlängningskabel på orginalkabel
- Skickar du datorns ljudkort rätt in i bitone? och isåfall på bitones RCA input?
- Har du kollat i enhetshanteraren om det finns någon oidentifierad hårdvara?
- fort knox maskin är lite att ta i, eller så är jag mästare på inbrott eftersom de gick lätt för mig.
Comment
-
Originally posted by Martin F View PostKan ha missförstått, du kanske inte har dator inbyggd i bilen? Isf ska du höja volymen på bilradion istället.Last edited by ville91; May 5, 2013, 16:55.
Comment
Comment