Vill bara först säga att 2013 har varit ett fantastiskt år. Har blivit pappa, har gift mig samt tagit körkort.
Har 25k att lägga på att spela så högt och med så mycket tryck som möjligt i en Golf -06 (5-dörrars halvkombi). Vet att man skulle få bättre grejer om man installerade själv men jag har inte kunskapen så jag vill få det installerat åt mig, helst av en seriös firma som gör ett bra jobb. Bor i Uddevalla men kan ta mig runt i landet om det skulle behövas.
Fram: 6.5-tums kit eller 8-tums kit i dörrarna?
Bak: Bakdörrarna? Onödigt med högtalare där?
Bagage: Två 12-tummare eller en 15-tummare? Vad trycker på bäst?
Slutsteg: Ett steg som driver allt eller separata steg? För- och nackdelar?
Dämpning: Dörrar och bagage? Onödigt?
Ström: Räcker originalbatteriet till? Kondensator och/eller extrabatteri?
Huvudenhet: Måste klara av dagens alla vanliga ljudformat samt FLAC. Kenwood KMM-357SD verkar som ett bra köp då den bara kostar 890 kr, klarar FLAC/MP3/WMA/AAC/WAV via USB, AUX och SD-SDHC.
Huvudenhet, framsystem, ev ett baksystem, subwoofer(s), låda, kablar, dämpning(?), kondensator(?), batteri(?), montering och installation för 25k.
HJÄLP!
Vet inte om min musiksmak hjälper till men jag lyssnar mest på Hardstyle.
Har 25k att lägga på att spela så högt och med så mycket tryck som möjligt i en Golf -06 (5-dörrars halvkombi). Vet att man skulle få bättre grejer om man installerade själv men jag har inte kunskapen så jag vill få det installerat åt mig, helst av en seriös firma som gör ett bra jobb. Bor i Uddevalla men kan ta mig runt i landet om det skulle behövas.
Fram: 6.5-tums kit eller 8-tums kit i dörrarna?
Bak: Bakdörrarna? Onödigt med högtalare där?
Bagage: Två 12-tummare eller en 15-tummare? Vad trycker på bäst?
Slutsteg: Ett steg som driver allt eller separata steg? För- och nackdelar?
Dämpning: Dörrar och bagage? Onödigt?
Ström: Räcker originalbatteriet till? Kondensator och/eller extrabatteri?
Huvudenhet: Måste klara av dagens alla vanliga ljudformat samt FLAC. Kenwood KMM-357SD verkar som ett bra köp då den bara kostar 890 kr, klarar FLAC/MP3/WMA/AAC/WAV via USB, AUX och SD-SDHC.
Huvudenhet, framsystem, ev ett baksystem, subwoofer(s), låda, kablar, dämpning(?), kondensator(?), batteri(?), montering och installation för 25k.
HJÄLP!
Vet inte om min musiksmak hjälper till men jag lyssnar mest på Hardstyle.
Comment