Har ett konstigt fel på DRC/Bitone. Drc:n tänds inte når jag trycket igång bitone och det går inte att stänga av eller ändra något med och den förblir svart. När jag ansluter datorn så blinkar den till och lyser ett par sekunder men när jag startar programmet står det DRC not connected. Någon som haft problemet eller liknande?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Konstigt fel på Drc Bitone
Collapse
X
-
Re: Konstigt fel på Drc Bitone
Originally posted by dickbenderHar ett konstigt fel på DRC/Bitone. Drc:n tänds inte når jag trycket igång bitone och det går inte att stänga av eller ändra något med och den förblir svart. När jag ansluter datorn så blinkar den till och lyser ett par sekunder men när jag startar programmet står det DRC not connected. Någon som haft problemet eller liknande?Builder of the Metallica Tribute Car
-
Comment
-
Trodde jag med så ja ruckla och for på kabeln utan resultat, la drcn i pasagerarsätet och koppla in datorn och prova att uppdatera den, när den börja söka så blinka den till och "starta" för att slockna igen efter typ 10s. Värkar nästan som ja fått ett måndags ex då de har krongla med brus också.
Comment
-
Låter inte vidare uppmuntrande det där :/
Comment
-
Originally posted by dickbender View PostTrodde jag med så ja ruckla och for på kabeln utan resultat, la drcn i pasagerarsätet och koppla in datorn och prova att uppdatera den, när den börja söka så blinka den till och "starta" för att slockna igen efter typ 10s. Värkar nästan som ja fått ett måndags ex då de har krongla med brus också.Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Originally posted by dickbender View PostHängde inte med på den???
Har hört om många som haft problem med Bit-one så det blev kanske en lång måndag i fabriken.Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Mina Teamkillar körde med BitOne för några år sedan, ingen av dom jublade direkt.
Sen om det var skit bakom spakarna vet jag inte, men så här några år senare så känner jag att min frustration var obefogad på grabbsen
Det är MYCKET synd att ni inte vågar testa 6to8, enklare DSP med möjligheter att dribbla bort sig finns inte!
Ljuvligt väljudande som inte gör bort sig mot mångdubbelt dyrare boxar!!
Visst har det varit några ? tecken, dessa är numera !
Boxarna har precis varit på EM-finalen och funkar dom där så funkar dom i vardagen också!
Att använda 6to8 ingift med en orginalstereo är en upplevelse!
Nästintill brusfritt, sen att trixa så orginalhögtalare låter bra ruskar om ens förutfattade mening rätt rejält!sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Ja hade med 6to8 i beräkningarn men min tanke var att köra utan hu med optiskt från airport express. Så då blev det ett tillägskort för att få optisk in samt en fjärkontrollsgrejen så blev priset ett nästan 4k dyrare men i efterhand så hade de vart värt de. Funderar starkt på ett byte.
Comment
-
Originally posted by dickbender View PostJa hade med 6to8 i beräkningarn men min tanke var att köra utan hu med optiskt från airport express. Så då blev det ett tillägskort för att få optisk in samt en fjärkontrollsgrejen så blev priset ett nästan 4k dyrare men i efterhand så hade de vart värt de. Funderar starkt på ett byte.sigpic
Webshop
Besöksadress butik
Örtgatan 22 26574 Hyllinge Tel: 042-164750 (14:00-18:00)
Importör av Gladen Audio, Mosconi, Rebec
Vi lagerför även ett stort sortiment fyrverkerier med helårsförsäljning. Vi utför arrangemangs fyrverkeri för alla tillställningar.
Comment
-
Originally posted by Ljudbyggaren AB View PostOch när 4to6 SP-DIF kommer (3-4 veckor) så hamnar du på runda slängar 4300:- totaltSponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax Bilvård - www.sonax.se
Comment
Comment