Är det ngn där ute som vet vad volymen UNDER det uppfällbara golvet i bagagen kan ligga på alt bara res.baljan? Vart trång som fan i skuffen med barnvagnar hundar å skit.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Saab 9-5 sc fråga
Collapse
X
-
Re: Saab 9-5 sc fråga
Vet inga volymer men B52 byggde in en bas per sida i skuffen på sin kombi (som jag antar att du oxå har) och jag tror att hans lådor blev runt 20L styck. De tar på detta sätt nästan ingen plats samt du kan ha kvar reservhjulet och lägga stegen ovan för/under om du hajjar vad jag menar.
//__________________
Mvh Jonas
Ljudnörd, SAAB-frälst, motorcyklist och trafiklärare
8ggr Svensk Mästare SQ & Multimedia
Min byggen: Saab 9-5 Soundtjeck 130dB Polk/Momo M5 PV 444
-
Originally posted by joj View PostVet inga volymer men B52 byggde in en bas per sida i skuffen på sin kombi (som jag antar att du oxå har) och jag tror att hans lådor blev runt 20L styck. De tar på detta sätt nästan ingen plats samt du kan ha kvar reservhjulet och lägga stegen ovan för/under om du hajjar vad jag menar.
//
Originally posted by Nordenmark View PostEn vanligt däck tar upp en volym på ca 60 liter, så det finns plats för både den ena och andra under det övre golvet =)
Comment
-
Originally posted by Holst View PostHmm då borde det landa på närmare 100liter totalt under golvet! Tack Jonas! Kommer nog landa en trevlig "liten" bas där under snart å "små midbasar" i framdörrarna. Kommer nog en lite byggtråd om ett tag :P
Så bra, då kan jag kopiera dig!
I vår 9-5 SC hämtas det hö i ett par gånger i veckan nummera
Så stereoinstallationen måste vara rätt tålig...
Det är då f*n att man inte får bygga i tjänstebilen, för bygga det vill man juVis vobiscum sit!
Comment
-
Originally posted by Nordenmark View PostSå bra, då kan jag kopiera dig!
I vår 9-5 SC hämtas det hö i ett par gånger i veckan nummera
Så stereoinstallationen måste vara rätt tålig...
Det är då f*n att man inte får bygga i tjänstebilen, för bygga det vill man ju
Comment
Comment