Announcement

Collapse
No announcement yet.

Steg till 2 kitt Alpine SPX-13ref

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Steg till 2 kitt Alpine SPX-13ref

Ppk>> Eller så är vi alla olika? Jag hade inte stått ut utan ljud en längre tid. För tillfället åker jag med radiokåpor i bilen Har grejerna jag vill ha, men inte så mycket tid jag önskar. Hade jag varit i samma sits hade jag köpt något steg för några hundringar på blocket å haft nåt å lyssna på sålänge.
    Hoppas inte du har samma syn på andras åsikter när det gäller allt annat i livet!

Comment

Exempelvis är (jag) av uppfattningen att temporära lösningar är helt okay så länge de inte "förtar" den "slutgiltiga" lösningens möjligheter.

Konkret, är det en "temporär" lösning, får man bestämma sig för hur mycket cash den får kosta - innan det kanske blir klokare att fundera över att spara pengarna tills man har råd med den "slutgiltiga" lösningen. Dvs, man vill inte att den temporäralösningen äter upp halva budgeten till det man egentligen vill ha.

Hur mycket den här den "temporära" lösningen får kosta tämligen individuellt. Nu får ni direkt inblandade rätta mig om jag har fel, men jag tror ppk far efter att det kan vara klokt att inte spendera för mycket på en temporär lösning om nu en klart bättre lösning är strax runt hörnet

Bygglogg: SQW: TransFårrden

Comment

Jag kanske skulle lagt fram det lite smidigare
        Visst kan det vara vettigt med temporära lösningar om det kommer att ta väldigt lång tid att spara pengar till det man vill ha. Som du säger så kan man alltid köpa något billigt på blocket och förhoppningsvis få tillbaka en stor del av inköpssumman.

Men rör det sig om någon/några tusenlappar, då hade jag helt klart avvaktat då jag anser att man spar pengar, tid och energi genom att införskaffa sig det man ska ha från början
        Sponsor:
        Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
        Tudor Batteries - www.tudor.se
        Sonax Bilvård - www.sonax.se

Comment

Ppk>> Var nog lite snabb på att ta åt mig oxå!
          Vi fick ju iaf båda fram våra åsikter till Simonlithen

Comment

Jag har ett Hertzsteg liggandes som är spelat på i ca 1,5 - 2 veckor, en åttahundring och steget e ditt!

Eller om någon annan e sugen så slå till!
            sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
            Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

-Nonne vad är de för Hertz steg?
              Jag har ju hittat detta Audison för 1000kr så det känns rätt värt och köpa för de priset

Comment

Working...
              X