Håller på att slita mitt hår i mitt velande för att bestämma hur jag skall göra med signalkällan.
Dubbel din är givet. Men..... Lite billigare, inget Fancy med pris runt 3-4000, eller importera en alpine 535bt med tidskomp, runt 6000, eller hela vägen med navigering osv för hur mycket som helst..... Tanken var väl att det man väl sätter in, det kommer att få sitta sedan. Tidskomp låter i alla fall skoj och intressant. 3D-stereobild i bilen på förarplats, väldigt väldigt attraktivt. Så såg jag att en audison bit10 kostar 3000 ny. Då syns i get utifrån och man slipper massa strul, är en dsp så bra att den slipar en diamant av OEM-huvudenheten? Om jag vill ha ett homogent ljud, mjukt och analogt med djup och bredd, räcker det då med en dsp som hakar på högnivåkablarna? Räcker en dubbel din med inbyggd dsp typ Alpine 535bt?
Dubbel din är givet. Men..... Lite billigare, inget Fancy med pris runt 3-4000, eller importera en alpine 535bt med tidskomp, runt 6000, eller hela vägen med navigering osv för hur mycket som helst..... Tanken var väl att det man väl sätter in, det kommer att få sitta sedan. Tidskomp låter i alla fall skoj och intressant. 3D-stereobild i bilen på förarplats, väldigt väldigt attraktivt. Så såg jag att en audison bit10 kostar 3000 ny. Då syns i get utifrån och man slipper massa strul, är en dsp så bra att den slipar en diamant av OEM-huvudenheten? Om jag vill ha ett homogent ljud, mjukt och analogt med djup och bredd, räcker det då med en dsp som hakar på högnivåkablarna? Räcker en dubbel din med inbyggd dsp typ Alpine 535bt?
Comment