Som titel, finns det silver färgade p88rs 2 eller är det bara p88rs som är silver färgad? Har hört att P88rs ska låta lite ljust, är det nått som stämmer? Verkar konstigt på en sån maskin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer p88rs2 finns det silver?
Collapse
X
-
Re: Pioneer p88rs2 finns det silver?
Originally posted by chevelle-70 View PostSom titel, finns det silver färgade p88rs 2 eller är det bara p88rs som är silver färgad? Har hört att P88rs ska låta lite ljust, är det nått som stämmer? Verkar konstigt på en sån maskin.
Parar man bara rätt produkter behöver det inte innebär ett sämre resultat.
Dåva produkter kan blomma ut med något ljust eller annalytiskt i kjedjan!
Men..........
Jag personligen skulle inte välja en P88RS ( II ) i min setup.
Den senare tyckte jag tappade informationen i basområdet, var kanske fel på den maskinen ocksåsigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
Originally posted by chevelle-70 View PostSom titel, finns det silver färgade p88rs 2 eller är det bara p88rs som är silver färgad? Har hört att P88rs ska låta lite ljust, är det nått som stämmer? Verkar konstigt på en sån maskin.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi
OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
Comment
-
Tack för svaren! Jag har en Eclipse 8445 nu och är nöjd med den, men fåfängan har slagit mej! Eclipsen passar inte utseende mässigt till instrument brädan. Jag vill ha en silver färgad Hu men det verkar inte vara helt lätt att få tag på. Tips motages gärna!!! 3 utgångar och delnings filter vill jag gjärna ha
Comment
-
http://ullareddigital.jetshop.se/Sho...px?prodid=1270
Lite silver iallafall.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi
OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
Comment
-
Originally posted by octan View PostMen jag tycker den ligger farligt nära ljusa hållet.
Maskinens ljudkarraktär beror delvis på att den mejslar ut detaljer.
Har vi inte detaljer tappar vi information, men att få för mycket av det goda är inte alltid önskvärt!
Jag personligen försöker hitta de där detaljerna i andra produkter.
Högtalarna tex, det är de som som värkligen kan avgöra slutresultatet.
Slutsteg är inte lika viktigt som många tror, ett bra steg för 7k-10k kan ge lika bra slutresultat som ett steg för 20k.......men vem vågar chansasigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
Comment
-
Jag har funderat på Alpines 9886 m , den är för marin bruk och riktigt snygg. Men det känns som man betalar väldigt mycket för färgen på den.
Jag har Rockford power steg och element och en bil som inte är alls optimal för väl ljud men man vill väll ha så bra ljud som möjligt. Det viktigaste är att det rockar bra och snyggt. Så det kanske bara är att köpa en p88rs och bli nöjd. När jag gjorde instrument brädan så var det tänkt för en p88
Comment
-
Originally posted by Nordenmark View Post9886m har dock inte RDS i sig, värt att tänka på.
PierreSEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
Comment
Comment