Announcement

Collapse
No announcement yet.

mds.se

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mds.se

Hej. Gjorde en order hos dom för ca: 3 veckor sen. Har fått order bekräftelse. Men nu undrar jag vart grejorna tagit vägen så har både maila och ringt utan svar :-( någon mer som haft problem att få tag på dom? Det stog på sidan att det var 4-7 dagars leverans.

Re: mds.se

Originally posted by Pingu
    Hej. Gjorde en order hos dom för ca: 3 veckor sen. Har fått order bekräftelse. Men nu undrar jag vart grejorna tagit vägen så har både maila och ringt utan svar :-( någon mer som haft problem att få tag på dom? Det stog på sidan att det var 4-7 dagars leverans.
    Jo, det är i princip omöjligt. Väntade en månad på min order (via åf) och avbeställde då. Gick inte att få tag på dem via tfn.

Skulle vara intressant om någon här kan berätta om de fått leverans av mds de senaste veckorna...?

Comment

Hur har det gått..?

Comment

Med tanke på oroligheterna som verkar finnas så hade jag handlat i en mds-butik eller annan bilstereobutik istället. Då får man dessutom personlig hjälp och rådgivning.
        Octan
        Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
        Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi

OctanAudio
        Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
        Fegens Vandrarhem

Bilstereoblog
        Team Ljudbyggaren

Comment

Jo jag har fått tag på dom. Det är inte dom som strulat med leveransen utan huvudlagret. När jag väl kom fram och så fick jag ett direkt nr om det var något mer jag undra över. Så nu har jag jätte bra support och trevliga är dom me :-)

Comment

Working...
          X