Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extremt litet slutsteg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Extremt litet slutsteg

Originally posted by Nordenmark View Post
    Det verkar som om Jonhny vet mer än vad han (vågar?) säga... Vem är du Jonhny?
    Tidigare inlägg visar att du är väldigt kunnig och insatt i Alpine.
    Jag jobbar med elektronik och ibland står det Alpine på prylarna.
    Men jag är inte Alpine-expert på något sätt.

Ifall Alpine har gjort ett officiellt uttalande angående KTP-445U så ska jag inte lova något annat. Lite förvirrande kan jag tycka att det är.

Comment

Originally posted by Jonhny View Post
      Jag jobbar med elektronik och ibland står det Alpine på prylarna.
      Men jag är inte Alpine-expert på något sätt.

Ifall Alpine har gjort ett officiellt uttalande angående KTP-445U så ska jag inte lova något annat. Lite förvirrande kan jag tycka att det är.

Det kan ha varit dumt av mig att nämna denna produkt som ännu ej lanserats, men nu är katten ute ur säcken, ock då är det lika bra att ge den information som finns.

Det är inget officiellt uttalande av Alpine Electronics, det är den faktiska statusen på produkten/produktionen/utvecklingen förmedlad via mig som är Alpines representant i Sverige (12 Volt Sverige AB).

Jag hoppas alla frågetecken är utredda, och jag lovar att komma med mer information om denna produkt när den är konsumentklar

(KTP-445 finns som sagt fortfarande i sortimentet)

(märker nu när jag läste igenom tråden att jag har rört till det lite för er, ber om ursäkt för detta!)
      Last edited by 12 Volt Sverige; May 3, 2012, 15:04.
      Svensk importör/generalagent av:

Alpine, MTX, Caliber, Macrom, Streetwires, Dynamat

Best European Distributor 2011 - Alpine

Comment

Och har man bråttom så är det inga problem alls att köpa alpine KTP-445 och klämma på ISO universal i båda ändarna istället. Har själv gjort de på 3 såna steg

Comment

Working...
        X