Announcement

Collapse
No announcement yet.

Panasonic CQ-9901N

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Panasonic CQ-9901N

Tjena där ute!!

fick denna HU av en polare och den funkar som den ska och kan få duga i vardagsbilen, men hittar fan ingen fullständig info, även instruktionsbok för den delen så vänder mig till er där ute
    (ja jag har testat google, antingen är jag värdelös på google eller så vet jag inte)

Någon som besitter kunskapen om dessa eller kanske till o med instruktionsbok?

har dessa Hipass & lopass? och vad jag fattar det som så ska dessa ha tidskomp, stämmer? och hur fan hittar jag den? :P

mvh

EDIT: hittade lo & hipass resten? ^^

Re: Panasonic CQ-9901N

det är bara att leka med den så tillslut få finner man/fattar man

Comment

mjo har lekt som fan tycker jag, är van vid pioneer tidigare o de har fan mer lätta o mer avancerade menyer än denna... men tidskomp? någon som vet om det ska finnas på denna maskin? :P

Comment

Har en sådan gammal avdankad i husvagnen som jag fick av panasonic för länge sen. Många av knapparna har dubbla funktioner... Dvs håll inne dem ganksa länge för att få fram en ny meny. Du har 2st knappar, en till höger och en till vänster uppe brevid displayen om du förstår vad jag menar. Där kommer man åt mera saker. Men ngt vettigt tidskomp finns ej. enda du kan göra e att välja lyssningspossition dvs höger, vänster eller bak. Det finns även en liten EQ du kan fixa med som funkar ganksa bra (tror det e meny knappen du skall hålla inne för att komma dit) Men av alla cd spelare jag har haft e det den som har haft bäst flås av alla eftersom det e digitala steg i den (sitter i metallburken som hänger i en kabelhärva som går ut bakom stereon) + att den låter förbannat bra överlag med!

//Thomas
        Last edited by Holst; March 18, 2012, 13:17. Reason: Kan tydligen inte stava till ganska....

Comment

Originally posted by Holst View Post
          Har en sådan gammal avdankad i husvagnen som jag fick av panasonic för länge sen. Många av knapparna har dubbla funktioner... Dvs håll inne dem ganksa länge för att få fram en ny meny. Du har 2st knappar, en till höger och en till vänster uppe brevid displayen om du förstår vad jag menar. Där kommer man åt mera saker. Men ngt vettigt tidskomp finns ej. enda du kan göra e att välja lyssningspossition dvs höger, vänster eller bak. Det finns även en liten EQ du kan fixa med som funkar ganksa bra (tror det e meny knappen du skall hålla inne för att komma dit) Men av alla cd spelare jag har haft e det den som har haft bäst flås av alla eftersom det e digitala steg i den (sitter i metallburken som hänger i en kabelhärva som går ut bakom stereon) + att den låter förbannat bra överlag med!

//Thomas
          okejokej, tackar för infon har börjat lära mig att vissa knappar har dubbelfunktion och kan hålla med om att det är gött om flås i den
          och ljudkvalitén verkar fan inte illa för att just nu lira på gamla org högtalare från -95 :P

Comment

Working...
          X