Någon som vet ett grymt batteri med mycket ampere samt klaraR mycket laddning ska vara stryktåligt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Batteri
Collapse
X
-
Re: Batteri
hollywood ska vara bra
jag hoppas jag får råd till kinetic till elmia dom ska vara RIKTIGT bra
-
Har du obegränas budget skulle jag kolla på antingen XS batterier eller Kinetik. Har själv inte haft dom men något av alternativen kommer sitta i min bil sedan. Många i världseliten som kör med dessa. Körde förrut med 6 st Optima gul. Varav ett 55ah fram och 6 st 75ah bak. Det funkade mkt bra. Så optima är oxå bra. Även GroundZero har bra batterier. GZ BP 12.3500 kan du kika på. Mkt bra batterier. Om du ska tävla i burp. Bara dbdragracing. Så är Northstar NSB 90 ett mkt kraftfullt batteri
Last edited by Lellen; February 11, 2010, 19:35.Linus "Lellen" Andersson
Passat kombi 01 clean edition
Espl,Bassrace
Svensk mästare i Bassrace 139.9 -08.
Svensk mästare Super street NW -06
Comment
-
Originally posted by Stickan View PostCactus sounds har ett batteri som jag är kär iäven Boxter hade ett maffigt batteri väll? Annars som ovan, Hollywood,Stinger,Kinetik (OJ OJ!
)
http://www.autohifi.dk/shop/Details.asp?ProductID=268
Comment
-
Trojan 100A AGM är riktigt fina batteri för det ynka pris som de har. Otroligt slitstarka och sega perfekt för bilstereo.
Har nu 5år gamla batteri som fortfarande används i demo bilar utan märkbar förslitning.
MVH//Björn
www.dbakuten.se
Comment
-
Ställer fråga här istället för att starta ny tråd
Står i valet och kvalet att köpa antingen Optima Yellow eller ett Blått
då jag får betala samma pris?
Vilket ska jag köpa?
Ska driva 3 steg med totaleffekt ca 1100 rms
Blir ev att uppdatera med Nytt monoblock på 1500 Rms i 2ohm
vad det lider
Comment
-
Originally posted by The one n only View PostStäller fråga här istället för att starta ny tråd
Står i valet och kvalet att köpa antingen Optima Yellow eller ett Blått
då jag får betala samma pris?
Vilket ska jag köpa?
Ska driva 3 steg med totaleffekt ca 1100 rms
Blir ev att uppdatera med Nytt monoblock på 1500 Rms i 2ohm
vad det liderAudison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Tack Lonefox för svaret
Det blev ett Gul 4.2 men den glada nyheten blev ännu mer rabatt än det pris jag fick igår. ordinarie pris 2800:- gårdagens rabatterade Pris 2200:- och dagens rabatterade pris 2186:-
Hörde även vad ett Maxima 900 skulle kosta på ett annat ställe 2500:- var priset jag fick
Comment
Comment