Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beställa utomlands

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beställa utomlands

Funderar på att beställa högtalare från Tyskland då dom inte går att få tag på här i vårat avlånga land
    Så min fråga är: Hur fungerar de med tull och allt sånt? fixar företaget som skickar sakerna det, eller får jag som mottagare stå för kostnaderna och va kan dom isåfall hamna på? 269 euro är priset hur mkt behöver jag lägga till och vad behöver jag göra för att få montera skiten i polon
    RE, DD, Pioneer

Re: Beställa utomlands

Originally posted by __snow__ View Post
    Funderar på att beställa högtalare från Tyskland då dom inte går att få tag på här i vårat avlånga land
    Så min fråga är: Hur fungerar de med tull och allt sånt? fixar företaget som skickar sakerna det, eller får jag som mottagare stå för kostnaderna och va kan dom isåfall hamna på? 269 euro är priset hur mkt behöver jag lägga till och vad behöver jag göra för att få montera skiten i polon
    Vad är det för högtalare?
    SM-guld 2007 och 2008.
    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Originally posted by jonash View Post
      Vad är det för högtalare?
      VDO HPC 1700 kom över ett kitt, men känns lite snålt med bara ett kitt i varje dörr :S

http://www.autohifisued.de/shop/4/13...ad5a09b05a583e
      RE, DD, Pioneer

Comment

tja! eftersom det är inom EU så tillkommer varken tull eller moms. bara frakten som tillkommer =)

Comment

Frakten från Tyskland är riktigt billig. Ibland billigare än o skicka inom Sverige. Betydligt dyrare är det från Storbritanien.

Comment

Tack för svaren fan va skönt att de håller sig inom budgeten då
            RE, DD, Pioneer

Comment

Working...
            X