Hejsan, Jag har lite frågor ang mitt ljudbygge som ska starta nu när bilen kommer hem efter krockskadan, den aktuella bilen är en bmw 316. Det som ska installeras är: Ultimate Iridium 6.3i - 3-way system 6,5.
tänkt att sätta "Basarna och mellan register i dörrarna. har också tänkt att plasta. så min första fråga lyder kan jag börja med polyester direkt på Dörren när jag monterat "limmat bafflen som den ska vara"? eller behövs ev, skumgummi innanför vinylen tas bort? för tycker att det känns riktigt mjukt när jag trycker på vinylen eller plasten som mina dörrar är klädd med nu "det är original". Vill gärna ha tips om någon guide för plastaning av framdörrar.
Och en liten lista med saker jag ska köpa
biltema finns doc inte i kalmar
vilka butiker har vettiga saker jag slipper beställa? tanken är att jag ska dra allt på ett slutsteg är det rimligt. kan sedan info om vad det är för något. ska hämta det imorgon.
MVH Carl
tänkt att sätta "Basarna och mellan register i dörrarna. har också tänkt att plasta. så min första fråga lyder kan jag börja med polyester direkt på Dörren när jag monterat "limmat bafflen som den ska vara"? eller behövs ev, skumgummi innanför vinylen tas bort? för tycker att det känns riktigt mjukt när jag trycker på vinylen eller plasten som mina dörrar är klädd med nu "det är original". Vill gärna ha tips om någon guide för plastaning av framdörrar.
Och en liten lista med saker jag ska köpa

MVH Carl

Comment