Någon som har en aning om vad man får in för kabel i danmobility´s säkringshållare?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ANL Säkringshållare
Collapse
X
-
Re: ANL Säkringshållare
ANL är väl en standard så du borde få in ca 50 mm2.Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08
Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine
Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!
Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna
-
Originally posted by diq View PostANL är väl en standard så du borde få in ca 50 mm2.Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Jag har oxå fått för mig att det för mindre kablar och vill inte chansa när jag ska ha 6-8st men någon borde kört danmobility´s då dom har bra pris på den.
Originally posted by Frippe_L View PostStandard på säkringen inte hållaren isf, men 50mm2 är väl vanligast, har för mig min impact som ligger hemma bara e till 35mm2.Street stock 2K 2014...
sigpic
Comment
-
Originally posted by Anders View PostJag har oxå fått för mig att det för mindre kablar och vill inte chansa när jag ska ha 6-8st men någon borde kört danmobility´s då dom har bra pris på den.Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Har mailat sen ringde jag idag,han skulle kolla upp det men svaret lär ju dröja en evighet och jag vill beställa så fort som möjligt.
Jag hoppas på snabbare svar här.
Originally posted by Frippe_L View PostHar dem inget telnummer eller mail du kan skicka o fråga istället för våra gissningar?Street stock 2K 2014...
sigpic
Comment
-
Ser att de säljer en 48 kvadatskabel...hållaren borde vara till denna.Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08
Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine
Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!
Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna
Comment
-
Originally posted by Anders View PostJa det är sant,man får nog chansa på dessa.
Comment
-
-
Originally posted by Anders View PostHar tyvärr inte 2000-2500kr att lägga på säkringar nu därför vill jag hitta nåt lite billigare så jag kan komma vidare med bygget.Octan
Hellboy Beetle MKIII Mosconi, Bewith, Gladen, Hybrid
Hellboy Beetle MKII: Gladen Powered by Mosconi
OctanAudio
Gilla På Facebook Uppdaterar där när nya inlägg ligger uppe.
Fegens Vandrarhem
Bilstereoblog
Team Ljudbyggaren
Comment
-
Ochså ett bra tips. http://www.acr.ch/shop/index.php?sid...id=1559&cf=itc
200:- Inkl. kabelstump med kabelssko.
PierreSEASTREAMS GARAGE
ALPINE, DYNAUDIO, GENESIS, SUPRA, MOSCONI, GLADEN ! ! !
Verkar blivit lite mer fart här på forumet, kul!
Comment
-
Jag beställde på ebay i början av veckan, så dom kommer från Hongkong. Dom borde komma mitten av nästa vecka.
2 st hållare som klara 50mm2 och det ingick säkringar så tog 150a detta kostade 190 kr med frakt sen beställde jag två säkringar 100a till för 25 kr bara för att.
Så har man tid att vänta några veckor så går de ju få ganska billigt på de sättet.
Comment
Comment