Nu kan ja ha gjort det man INTE ska göra...
Hoppas nån här kan veta vem där är eller hjälpa mig ta reda på nå om killen.
Söker en persson ja har "köpt" 3st DLS RW6or av på en blocket annons.
http://www.blocket.se/stockholm/Helt...8.htm?ca=5&w=3
Prata med han å han lät kunnig och att han va sponsrad mm. Och att han inte skulle ha dom 3 rw6orna för andra planer så han sålde ut dom billigt...
Ja köpte det, skulle betala in 1500 som basarna kosta + frakt på 300 så ja gjorde det, förde över 1800:- till han mot att ja fick hans adress tele nr mm.
Detta gjordes fredag den 9dec. prata med han ca 1v senare då ja inte fått nå basar. Han sa då att han skickat dom på måndagen...
Sen har ja inte fått tag i snubben varken på hans mobill eller på hans jobbar mobil.
Så kan nån kunnig söka rätt på denna snubbe så vore ja tacksam! Prövat hitta eniro å google men utan lycka... Eller om nån kan tänkas veta vem han är?
Den info ja fick av han är :
Andreas Andeersson
Norrgå(o)rdsvägen 97
Åkersberga
073-5117278
0763400744
Länken på annonsen går till sollentuna har ja senare sett...
Snälla hjälp mig!
Hoppas nån här kan veta vem där är eller hjälpa mig ta reda på nå om killen.
Söker en persson ja har "köpt" 3st DLS RW6or av på en blocket annons.
http://www.blocket.se/stockholm/Helt...8.htm?ca=5&w=3
Prata med han å han lät kunnig och att han va sponsrad mm. Och att han inte skulle ha dom 3 rw6orna för andra planer så han sålde ut dom billigt...
Ja köpte det, skulle betala in 1500 som basarna kosta + frakt på 300 så ja gjorde det, förde över 1800:- till han mot att ja fick hans adress tele nr mm.
Detta gjordes fredag den 9dec. prata med han ca 1v senare då ja inte fått nå basar. Han sa då att han skickat dom på måndagen...
Sen har ja inte fått tag i snubben varken på hans mobill eller på hans jobbar mobil.
Så kan nån kunnig söka rätt på denna snubbe så vore ja tacksam! Prövat hitta eniro å google men utan lycka... Eller om nån kan tänkas veta vem han är?
Den info ja fick av han är :
Andreas Andeersson
Norrgå(o)rdsvägen 97
Åkersberga
073-5117278
0763400744
Länken på annonsen går till sollentuna har ja senare sett...
Snälla hjälp mig!
Comment