Hej har en liten fundering, jag har fått erbjudande om att köpa JL audios cleansweep för en ganska bra peng. Hur bra är den om man jämför med Audison Bit one? Vill ju igentligen mest ha en aux in men vill ju få bra ljud från grejjerna iaf =) Nån som har erfarenhet av dom två?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Cleansweep eller Bitone
Collapse
X
-
Re: Cleansweep eller Bitone
Originally posted by evny View PostHej har en liten fundering, jag har fått erbjudande om att köpa JL audios cleansweep för en ganska bra peng. Hur bra är den om man jämför med Audison Bit one? Vill ju igentligen mest ha en aux in men vill ju få bra ljud från grejjerna iaf =) Nån som har erfarenhet av dom två?sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Ljudbyggaren sedan 1998
Importör av Mosconi, Gladen
Se oss på Facebook för nyheter.
Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.
Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!
International Head Judge och numera även kallad besserwisser
-
Originally posted by evny View PostNjae saken är den att jag ska ha en helt gömd installation i en volvo 245 då dom är rätt lätta att ta sig in i så ska behålla orginalstereon =).
Redan blivit av med grejerna en gång....=(
Är det inte lättare o montera en vanlig cd i handskfacket med ratt-fjärr eller sån med extra IR-öga?Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se
www.garaget.org/Frippe_L
Svensk Mästare 2012 i Street Stock
Svensk Mästare 2011 i Street 100A
Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER
Comment
-
Originally posted by evny View PostNjae saken är den att jag ska ha en helt gömd installation i en volvo 245 då dom är rätt lätta att ta sig in i så ska behålla orginalstereon =).
Redan blivit av med grejerna en gång....=(De finns bara ett sätt å göra saker å ting på, och de är rätt sätt, vad som däremot är rätt finns de många åsikter om........
Comment
Comment