Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dubbeldin Alpine + 701 box

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dubbeldin Alpine + 701 box

Frågan är vilken dubbel din som stöder boxen fullt ut? Har idag en 9861ri men är lite sugen på att slippa det fula facket under spelaren som blev när jag bytte.. Kunde även funka med ett annat märke + rux men Optiskt är ett måste!

Re: Dubbel din Alpine + 701 box

Skulle tro att alla med DVD-spelare i sig stödjer 701:an, så var det för två - tre årsedan iallafall.
    Vis vobiscum sit!

Comment

Alla med Ai-Net skulle jag tippa? Dessutom kan man justera tidskompet på de nyare modellerna ner till 0,05ms direkt utan att använda Rux. Gick inte på IVA D300/310'an tror jag?
      sigpic

-C5 2008 -SQuse-
      -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

Comment

Tror inte det går om 2-Dinaren är utrustad med bara CD-spelare utan det måste vara DVD och optisk ut för att det skall fungera. T.ex. en CDA-9887R kan inte styra en PXA.
        Vis vobiscum sit!

Comment

Jag har nu 701 + 505an dock inte testat än men det kommer.
          sigpic

Ägare av DekorTeknik
          Gå in och gilla!

Comment

Originally posted by Nordenmark View Post
            Tror inte det går om 2-Dinaren är utrustad med bara CD-spelare utan det måste vara DVD och optisk ut för att det skall fungera. T.ex. en CDA-9887R kan inte styra en PXA.
            Det gäller spelare med skärm. Jag har en CVA 1004 och den går att köra 701-boxen med enligt manualen. Där är inte ens cd i den utan bara radio.
            sigpic

-C5 2008 -SQuse-

Comment

Åh fan, det har jag missat. Ännu en bra dag då jag har lärt mig något nytt
              Vis vobiscum sit!

Comment

Personliga erfarenheter då, vilken är att föredra? Jag är för övrigt nöjd med 9861an men har haft den i typ 2år och omväxling förnöjer säger man väl

Comment

klart du ska byta och så lägger du ut 9861an här så har du minst en intressant...

Comment

Originally posted by darki3 View Post
                    Personliga erfarenheter då, vilken är att föredra? Jag är för övrigt nöjd med 9861an men har haft den i typ 2år och omväxling förnöjer säger man väl
                    En del påstår att läsarna/kretsarn är sämre för välljud i alla dessa skärmar. Ska du ha ut det mesta av 701'an så ska du upp i en 9965 DVD eller en Naka fast med denna tappar man flexibilitet.
                    sigpic

-C5 2008 -SQuse-

Comment

Originally posted by jimmy s View Post
                      klart du ska byta och så lägger du ut 9861an här så har du minst en intressant...
                      Jag har oxå en 9861, till salu....PMa ett bud, har ej lagt ut den i säljes avdelningen..

Sorry för OT i tråden!
                      SM-guld 2007 och 2008.
                      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Working...
                      X