Announcement

Collapse
No announcement yet.

Val av framsystem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Val av framsystem

    Det blev Hertz kitet! sjukt snyggt är det om inte annat.. vad kan man ätnkas ha för steg till dessa ?

    Comment


    • #17
      Re: Val av framsystem

      Originally posted by paerre View Post
      Det blev hertzen! fick hem dem idag. jag har inte så mkt erfarenhet sen innan men sjuuukt snygga är dom iaf . får hoppas att dom låter bra i min skrammel740 efter jag fått tyst på inredningen. Vad kan man tänkas ha för steg till dessa ?

      Bra köp!
      Har själv ett Hertz HSK 165 kit som ligger på inspelning här hemma i lägenheten. Ska i bilen snart. Har spelat många olika typer av musik under inspelningen och dom låter f-n bra t.o.m. nu fast dom ligger helt öppet utan nån som helst typ av låda. Kan bara tänka mig hur bra dom kommer låta i bilen sen.

      Comment


      • #18
        Re: Val av framsystem

        Originally posted by paerre View Post
        Det blev Hertz kitet! sjukt snyggt är det om inte annat.. vad kan man ätnkas ha för steg till dessa ?
        Ge dom lite smisk från ett steg med spelglädje och värme!
        Det kitet kommer till sin rätt med ett steg som har lite mer effekt än de där vanliga 60 - 85 watten!
        sigpic

        We know the Rolex feeling, only the best are copied.

        Ljudbyggaren sedan 1998

        Importör av Mosconi, Gladen
        Se oss på Facebook för nyheter.

        Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

        Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

        International Head Judge och numera även kallad besserwisser

        Comment


        • #19
          Re: Val av framsystem

          Originally posted by paerre View Post
          Det blev Hertz kitet! sjukt snyggt är det om inte annat.. vad kan man ätnkas ha för steg till dessa ?
          grattis till 1 bra köp!..
          Ang steg så beror de ju vad du vill betala!?
          men varför inte fortsätta på hertzen med ett ep2x "3500:-" eller annat italienskt Impact HC150.2 "5000:-" eller Audison LRX 2.4 "5000.-"
          BronsMedlem

          Comment


          • #20
            Re: Val av framsystem

            µDimension ProZ luktar ju inte illa dem heller direkt

            Comment


            • #21
              Re: Val av framsystem

              okej.. låter som rejält fina grejer. iofs har hört att man ska köpa steg för dubbla pengen av högtalarna? en MDS butik nära mig har utförsäljning . gör jag en tabbe om jag går å köper ett MDS dynamic steg som skulle kostat 2500 ? har iofs hört att MDS är skräp :P rätt/fel ?

              Comment


              • #22
                Re: Val av framsystem

                är ju alltid en kostnadsfråga, o sen vad man gillar för ljud, har själv alltid varit såld på dls, har jämt fallit tillbaka till mina trogna up36or 3vägs kitt.

                provat flera andra kitt. där ibland alpine spx som iofs rockade på som tusan, men absolut inte den karaktär jag söker, bästa är att försöka provlyssna o bilda en egen uppfattning.

                sen ang mds, anser de inte som skit, men onödigt dyrt för vad man får.

                själv har jag en tolkning om att mds har blivit smutskastade lite i onödan. pgr av eparaggare som köpt de värsta men inte haft en susning om hur grejorna ska användas:P

                Comment

                Working...
                X