Tänkte höra lite här vad ni hade valt att göra.
Om vi nu skulle leka lite med tanken att jag har dessa prylar
En Kenwood 8044
Ett Hyggligt 6.5" kit.
µDimension prox 500.24(har redan)
µDimension prox 1k
re sr 12" 2x4.(har redan)
Om jag då kör aktvit så drar jag 2 st lågnivå kablar ifrån (front och rear) in i steget. kör diskant delen på front och middarna på rear?
Fast om jag bryggar och använder passiva filter så måste jag splitta lågnivån ifrån (front) med en Y-split Eller?
Sen köpa ett bra batteri, tror jag klarar mig på ett då det sammanlagt blir runt 1kw. Räcker en 35mm strömkabel som man sedan splittar till 21mm in i varje steg.
Ska mest poppa runt för vardagligt lyssnade, gillar när det rockar så att säga.
Har aldrig tävlat förrut men har funderat lite på att kanske ställa upp i nån entry nångång =)
Skriv gärna någon rad om vad du tycker.
Mvh
Om vi nu skulle leka lite med tanken att jag har dessa prylar
En Kenwood 8044
Ett Hyggligt 6.5" kit.
µDimension prox 500.24(har redan)
µDimension prox 1k
re sr 12" 2x4.(har redan)
Om jag då kör aktvit så drar jag 2 st lågnivå kablar ifrån (front och rear) in i steget. kör diskant delen på front och middarna på rear?
Fast om jag bryggar och använder passiva filter så måste jag splitta lågnivån ifrån (front) med en Y-split Eller?
Sen köpa ett bra batteri, tror jag klarar mig på ett då det sammanlagt blir runt 1kw. Räcker en 35mm strömkabel som man sedan splittar till 21mm in i varje steg.
Ska mest poppa runt för vardagligt lyssnade, gillar när det rockar så att säga.
Har aldrig tävlat förrut men har funderat lite på att kanske ställa upp i nån entry nångång =)
Skriv gärna någon rad om vad du tycker.
Mvh
Comment