Ja, nu är det så att jag funderar på att byta stereo i min A4:a original sitter det en Symphony Dubbel-din med inbyggd cd-växlare samt kassettspelare. Och när jag tog bort stereon så fanns där en ISO-kontakt som strömmen for till och en mini-iso som har med högtalarna samt det som visas på skärmen vid instrumentpanelen antar jag efter som det står CAN där vid dom 2.
Men sen bredvid antennen så sitter det en gul kontakt som jag inte vet vad det är? Bilen har nåt BOSE original med en förstärkare där bak. Har det nåt med det att göra? Eller är det dubbla antenner?
Har en adapter jag har lånat för att prova men det är det med den gula kontakten jag undrar vad det är. Om jag har rätt adapter eller måste skaffa en ny?
Mvh Nicklas
Men sen bredvid antennen så sitter det en gul kontakt som jag inte vet vad det är? Bilen har nåt BOSE original med en förstärkare där bak. Har det nåt med det att göra? Eller är det dubbla antenner?
Har en adapter jag har lånat för att prova men det är det med den gula kontakten jag undrar vad det är. Om jag har rätt adapter eller måste skaffa en ny?
Mvh Nicklas
Comment