Har blivit erbjuden att byta bort min solo x18 mot ett cdt es 6" kitt och ett genesis dual mono vad tror ni om den kombon.
Funkar det att driva cdt kittet med denesis steget?
Har blivit erbjuden att byta bort min solo x18 mot ett cdt es 6" kitt och ett genesis dual mono vad tror ni om den kombon.
Funkar det att driva cdt kittet med denesis steget?
Absolut. CDt kittet är bra.
SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Men upptäckte att det inte fanns några inställnings möjligheter på steget hur gör jag då?
Steget i fråga är ju DM200 och kitet som ska drivas av steget är ju cdt es 620.
Funkar det att ställa allt via HU?
Skämt å sido, då måste du ha en maskin med bandpassfilter.
Alpine 9853, 9855, 9887 tex.
Eller en PXA-H100 med kompatibel maskin av nyare slag som har ett A i modellbeteckningen!
Det finns även andra maskiner om du kan tänka dig att gå ner i kvalitet
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Skämt å sido, då måste du ha en maskin med bandpassfilter.
Alpine 9853, 9855, 9887 tex.
Eller en PXA-H100 med kompatibel maskin av nyare slag som har ett A i modellbeteckningen!
Det finns även andra maskiner om du kan tänka dig att gå ner i kvalitet
Räcker det inte med HP-filter i spelaren om han nu har delningsfilter till kitet?
Men Alpine-spelarna är mkt trevliga även om det kan funka med andra.
Förvisso stod det inget om att han fått nåt filter med kitet men det brukar ju följa med iaf.
Okey för jag har en sony cdx-gt616u som hu nu och sen fick jag med filter till kiten funkar det att köra med den hu tills vidare?
Finns inget högpass filter i den spelaren så det kan slå igenom i midbasen om du höjer upp för mkt.
Men enligt va ja hittat på nätet ska det ju va justerbara hp/lp filter på alla deras steg. http://www.genesiscaraudio.net/amps/features.html
Egentligen bara 1 kvar för jag behöver nästan 2 själv nu när det blir ett usamp steg , men polaren har ett att sälja så du skulle kunna få köpa 2 om du är snabb
Comment