Någon som erfarenehet av detta steg? Speciellt Vrx4.300, kromat med trälist. Ngn uppfattning om vad ett sånt kan vara värt?
Tack!
Jag har kört ett par sådana steg ihop med Focal Utopia och F#1 för några år sedan!
Mycket trevliga steg med värme i ljudet, tyckte bara dom saknade lite partyfaktor.
Ett stort minus med mina steg var grund bruset, detta är säkert borta i de lite nyare stegen.
Ex stegen i fint skick borde vara värda 6-7000 kronor, och igentligen ännu mer.
Fast de flesta är väl sålda till special pris och detta påverkar andrahands värdet negativt!
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Tack för svaret. Jag tänkte just anväda Focal Utopia Be och detta steg tillsammans. Eventuellt med en Clarion HX-D2 som HU. Så du tycker att Utopia middar (de nya, Zamac chassi) trivs bra med Audison VRx?
Jag har kört ett par sådana steg ihop med Focal Utopia och F#1 för några år sedan!
Mycket trevliga steg med värme i ljudet, tyckte bara dom saknade lite partyfaktor.
Ett stort minus med mina steg var grund bruset, detta är säkert borta i de lite nyare stegen.
Ex stegen i fint skick borde vara värda 6-7000 kronor, och igentligen ännu mer.
Fast de flesta är väl sålda till special pris och detta påverkar andrahands värdet negativt!
Tack för svaret. Jag tänkte just anväda Focal Utopia Be och detta steg tillsammans. Eventuellt med en Clarion HX-D2 som HU. Så du tycker att Utopia middar (de nya, Zamac chassi) trivs bra med Audison VRx?
Ja!
Focals lite hårda karraktär blir förlåtande av Audison produkter!
Bor man lite längra norrut där det är kallare än i Skåne, då får man ha bilen i garage för att få någon midbas över huvet taget den kallare delen av året.
Gäller de äldre Utopia!
sigpic
We know the Rolex feeling, only the best are copied.
Comment