Hur många vill du ha isf? Måste kolla hur många jag har till att börja med dock.
kolla hur många du har. de kan va intressant med allihopa finns ju fler bilar o dämpa. så som sagt kolla hur många du har o hur mycke du vill ha för allihopa.
Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Körde med bitumen ifrån mekonomen innan. Men efter att jag testat StP M1 kommer jag aldrig att betala för något annat. Använder andra mattor ibland också när jag får dom.
Men som svar på den ursprungliga frågan, så funkar de andra också. Bara varit med att de släpper om jag varit slarvig.
Körde med bitumen ifrån mekonomen innan. Men efter att jag testat StP M1 kommer jag aldrig att betala för något annat. Använder andra mattor ibland också när jag får dom.
Men som svar på den ursprungliga frågan, så funkar de andra också. Bara varit med att de släpper om jag varit slarvig.
Dämpade golf dörrarna med bitumen och blev väldigt nöjd med resultatet, visst är det rätt tråkigt att behöva värma o allt sånt men....
Dämpade ibiza dörr med M1 och vart väldigt nöjd med hur lättarbetad den var, rent underbar faktsikt. Men, 1 lager bitumen dämpar i mitt tycke MYCKET bättre än 1 lager M1 så jag lär nog i framtiden ta det extra slit som det ändå är med bitumen.
Detta är som sagt min synvinkel på det hela, jag tycker iaf att bitumenen ger bäst dämp per krona.
Dämpade golf dörrarna med bitumen och blev väldigt nöjd med resultatet, visst är det rätt tråkigt att behöva värma o allt sånt men....
Dämpade ibiza dörr med M1 och vart väldigt nöjd med hur lättarbetad den var, rent underbar faktsikt. Men, 1 lager bitumen dämpar i mitt tycke MYCKET bättre än 1 lager M1 så jag lär nog i framtiden ta det extra slit som det ändå är med bitumen.
Detta är som sagt min synvinkel på det hela, jag tycker iaf att bitumenen ger bäst dämp per krona.
Då köper man STP BiMast. Både butyl och bitumen i samma matta, ca 4mm tjock. Sitter ett "par" sådana i mitt tak och det är som att knacka på en sandsäck gämförelsevis utan. Fast blir kanske inte billigare, men prisvärdare.
sigpic
-C5 2008 -SQuse-
-Citroen -making mechanics out of men since 1919-
2mm är den, har "ganska många" i min bil o dem funkar bra även om man lägger lager på lager. Autoleads butylmatta funkar oxå bra finns fler men bara testat dessa själv.
Comment