Announcement

Collapse
No announcement yet.

Summering av SM 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Summering av SM 2009

Rengnigt Kallt Väntan Dyrt Plågsamt men det som gör att det blir roligt är ju endå alla ni som komm hit o tävlade o snackar lite skit under mätningarna, sådant gör så att jag orkar med allt skit från vissa IDIOTER.

Grattis till alla o hoppas vi HÖRS På ELMIA

Ps Tack Bjerlin o dBAkuten även lilla Hallin får vara med här.
    Team dB Akuten

2010 Europa 3a ESPL 2009 Europa 2a ESPL och RACING 2008 Europa 3a ESPL och RACING

Re: Summering av SM 2009

såsåsåså=) TACK FÖR EN SKITROLIG HELG=) VERKLIGEN ALLA
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

Comment

Roligaste helgen på länge, stugorna på Skymningens camping behöver nog en Exorcist för o få bort all skit som utspelades där

trist med regn blåst o strömlöshet men det var mest glada miner ändå, man gjorde så gott man kunde för att liva upp alla.

Tack till er som hållit i trådarna i år.

Jävlar, tvätten!
      Sponsor 2015: www.Ljudbyggaren.se

www.garaget.org/Frippe_L

Svensk Mästare 2012 i Street Stock
      Svensk Mästare 2011 i Street 100A
      Svensk Mästare 2010 i ESPL MASTER

Comment

Ja.. då har man kommit hem till lilla ön igen..

Mina reflektioner på SM då.. ja jag hade helt klart siktet inställt på vinst i Espl 4 Light när jag åkte till finalen.. men vad händer.. jo den som jag inte trodde var ett hot smäller till o spelar högst av oss alla i klassen!!!!!
        Så även om jag "bara" kom 3:a så får jag säga att jag är nöjd med den insatsen ändå, jag höjde mitt resultat med 1,5dB med den nya lådan.. men det räckte inte hela vägen..

Men jag hoppas på revanch nästa säsong, Sofia, Iman??

Sen är det alltid lika kul att träffa alla deltagare och snacka skit.. go-carten var superkul.. skulle bara vart dubbla körtiden..

Sen finns det en hel del som kan förbättras vad gäller arrangemanget.. men det tar vi senare............ nu skall jag slänga mig i soffan o bara strunta i bilstereo för en stund....
        //Hallin
        TEAM 1 member

Comment

Det var min första gång på sm, även om jag bara var moraliskt stöd så va det jävligt roligt och man kunde snacka med alla som man kände dom. Verkligen roligt och hoppas det är så i fortsättningen åsså =)

Comment

Jag är då helnöjd med vad SM erbjöd!
            Man känner sig som hemma i "gänget" och en 2;a plats hade jag inte förväntat mig i bassrace kan jag ju säga! Verkligen inte så som jag studsade upp och ner i kvartsfinalen
            SM 2:a i Bassrace 119,9 2009!

Comment

Passar på att Gratta Daniel Hedberg som höll sviten men enbart 1 platser hela säsongen, det finns mycket mer att göra i den, och det kommer till nästa säsong.
              Sen måste jag gratta Skogholm det var jäkla bra gjort, och mycket med samma tankar som jag har men inte orkat göra. Putte Dubbelt grattis kul att din bil låter som den ser ut :-) Grattis till alla andra också.

Surt att en del ska göra bort sig, men det får stå för dom, och det kanske kan resultera i att man börjar vidga sina vyer nån gång.

Over and out.
              sigpic
              Ljudstudion i växjö
              Tel 0470 62120

JL Audio. Focal. Amega. Audison. Alpine. Kenwood. Hertz. Sony. Kicker. Audioanalogue. PSB. Leadaudio. Nuvo. Canton. Integra. Marantz. Elac. Velodyne.

Comment

Originally posted by Roger T View Post
                Passar på att Gratta Daniel Hedberg som höll sviten men enbart 1 platser hela säsongen, det finns mycket mer att göra i den, och det kommer till nästa säsong.
                Sen måste jag gratta Skogholm det var jäkla bra gjort, och mycket med samma tankar som jag har men inte orkat göra. Putte Dubbelt grattis kul att din bil låter som den ser ut :-) Grattis till alla andra också.

Over and out.
                Det kommer ju ett 2010
                SM-guld 2007 och 2008.
                Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Originally posted by Roger T View Post

Surt att en del ska göra bort sig, men det får stå för dom, och det kanske kan resultera i att man börjar vidga sina vyer nån gång.

Over and out.
                  Tack!
                  ja, den börjar låta lika illa som den ser ut:-)
                  sigpic

Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
                  samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

Comment

Originally posted by Putte View Post
                    Tack!
                    ja, den börjar låta lika illa som den ser ut:-)
                    Med eller utan barnbananfingeravtryck? (sicket ord)
                    SM-guld 2007 och 2008.

Comment

Tackar för det. Dock ser bilen ut som ett slagfält igen bara måste testa lite nya grejor..
                      //Patrik

BRL Trollhättan AB

BMW 525 Fas V YONONO :
                      Wired with Audioquest.

5 X Svensk Mästare, EM 3a 2009 Advanced 5, EM 2a 2010/2011/2012

WWW.BRL.SE

Comment

Originally posted by Puttmeister View Post
                        bara måste testa lite nya grejor..
                        Det gillar jag med dig, du har redan ett vinnande koncept men vill alltid har lite till ur systemt
                        Vis vobiscum sit!

Comment

Man kan alltid förbättra lr gräva sin egen grav har jag hört
                          //Patrik

BRL Trollhättan AB

BMW 525 Fas V YONONO :
                          Wired with Audioquest.

5 X Svensk Mästare, EM 3a 2009 Advanced 5, EM 2a 2010/2011/2012

WWW.BRL.SE

Comment

Originally posted by Puttmeister View Post
                            Man kan alltid förbättra lr gräva sin egen grav har jag hört
                            Jag kör mer på förbättra min egen grav..
                            SM-guld 2007 och 2008.

Comment

Originally posted by jonash View Post
                              Jag kör mer på förbättra min egen grav..
                              Gör inte de flesta det
                              sigpic

We know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Importör av Mosconi, Gladen
                              Se oss på Facebook för nyheter.

Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

International Head Judge och numera även kallad besserwisser

Comment

Working...
                              X