Announcement
Collapse
No announcement yet.
Westcoast Motorshow Lördag 10/7
Collapse
X
-
Re: Westcoast Motorshow Lördag 10/7
Tittade förbi jag med under lördagen.
Var bara lite varmt så man höll på att smälta.
Och som vanligt träffa man en massa trevligt folk med massor av glatt humör.
Bilder blev det i vanlig ordning och det hittar ni här
http://picasaweb.google.se/TheLordGi...borgVanersborg
Mvh
WooDMaN
-
Grattis till vinsterna Jussi! En rejäl upphämtning av poäng på ljudet till söndagen också , Grattis till er andra också såklart!
Comment
-
Originally posted by jussi View PostTack Hewi ! fick bra expert hjälp med ljudet på lördagens kväll
Comment
-
Originally posted by Hewi View PostGrattis till vinsterna Jussi! En rejäl upphämtning av poäng på ljudet till söndagen också , Grattis till er andra också såklart!Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra
Comment
-
Originally posted by Lonefox View PostFick faktiskt mer poäng på ljudet än väntat med tanke på att jag bara hade sänkt vänster kanal med 8-9db och hade basen ur fas och inget kompat. Saknade ju fyra kanaler att använda
Comment
-
Originally posted by Hewi View PostAntar att du tappade mest på det tekniska då men fick bra på de tonala bitarna(vilket ju är bra) som kanske inte påverkas lika starkt , kör faktiskt också mina basar fasvända nu emot det jag har tävlat med , blir ingen jätte skillnad i min bil men det hörs vilket Victor noterade i Sundsvall och senare även jag....
Men....saken är inte den att jag börjar visa mig ute för att samla poäng.
Jag börjar visa mig ute oavsett hur det går just för att visa att jag börjar komma ut på banan. Sedan att det går år helvete pga olika saker (fel i riggen, felinställt och allt vad det nu kan vara) skiter jag i då det är kul att träffa mkt av folket
Så folk som häckar här.....skit i om det inte går bra. KOM UT BARA! Ha kul, träffa oss andra. Umgås...vet att det är MÅNGA som lurkar på forumet.Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
Comment
-
Originally posted by Lonefox View PostMen....saken är inte den att jag börjar visa mig ute för att samla poäng.
Jag börjar visa mig ute oavsett hur det går just för att visa att jag börjar komma ut på banan. Sedan att det går år helvete pga olika saker (fel i riggen, felinställt och allt vad det nu kan vara) skiter jag i då det är kul att träffa mkt av folket
Så folk som häckar här.....skit i om det inte går bra. KOM UT BARA! Ha kul, träffa oss andra. Umgås...vet att det är MÅNGA som lurkar på forumet.SM-guld 2007 och 2008.
Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda
Comment
-
Originally posted by jonash View PostPANG PÅ SPIKSKALLEN som man kan säga! PRECIS den attityden är rätt.Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
Comment
Comment