Jag som inte är riktigt inläst på detta med Springbreak. Vad är det som händer och vad är det som gäller? Är det ett Bilstereoförbundet tävling eller hur fungerar det? Vad kostar det? Vilka klasser? Skulle kanske vara intressant =)
Jag som inte är riktigt inläst på detta med Springbreak. Vad är det som händer och vad är det som gäller? Är det ett Bilstereoförbundet tävling eller hur fungerar det? Vad kostar det? Vilka klasser? Skulle kanske vara intressant =)
här har du lite info
Den 1:a maj är vårat datum, i år firar vi 5års jubileum för vår tävling/event springbreak.
iår blir upplägget lite annorlunda, iår är det tävling för nybörjare enligt SCC protokollet.
Intrycket på elmia är att billjudsSverige växer och vi vill ha så många tävlande som möjligt.
de vi tävlar i är
SQ
ESPL
DB DRAG
BASSRACE
det kommer finnas leverantörer på plats och visa produkter.
TA chansen och börja tävla - vi har skitkul! och de kommer du också ha.
anmälan sker på plats på lördagen.
tävlingen börjar 12:00
här har du lite info
Den 1:a maj är vårat datum, i år firar vi 5års jubileum för vår tävling/event springbreak.
iår blir upplägget lite annorlunda, iår är det tävling för nybörjare enligt SCC protokollet.
Intrycket på elmia är att billjudsSverige växer och vi vill ha så många tävlande som möjligt.
de vi tävlar i är
SQ
ESPL
DB DRAG
BASSRACE
det kommer finnas leverantörer på plats och visa produkter.
TA chansen och börja tävla - vi har skitkul! och de kommer du också ha.
anmälan sker på plats på lördagen.
tävlingen börjar 12:00
Det låter ju jävligt najs =) Får nog kolla upp ifall man ska asa sig dit
jag ska givetvi dit. det är ett SCC-svent MEN vi kommer göra så att alla som vill komma, kommer kunna tävla. DE som tävlat innan kommer hamna i en "egen" klass, där alla tävlar mot alla.
även bassrace kommer vi köra så alla kör mot alla.
det kostar 100spänn/deltagare och tävla.
Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar
jag ska givetvi dit. det är ett SCC-svent MEN vi kommer göra så att alla som vill komma, kommer kunna tävla. DE som tävlat innan kommer hamna i en "egen" klass, där alla tävlar mot alla.
även bassrace kommer vi köra så alla kör mot alla.
det kostar 100spänn/deltagare och tävla.
Precis som det skall vara på ett SCC event
Inte omöjligt att jag är i krokarna den helgen
Roger Edvinsson
Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
helst på saker av kolfiber :-)
Comment