Hallå!
Det var länge sen man var aktiv på forumet, tror det var på lazzat sist tom.
Men nu är det dags att dra igång en tråd här. Jag skaffade mig för ett tag sen min drömbil och skulle bygga vidare på den, tanken var först att lätta den alla möjliga Kg MEEEEEN man har varit här inne och läst alldeles för mycket och resultatet blev början på ett ljudbygge :P
Bilen är reggad för två så "baksättet" försvinner helt, bagaget är ju där framme så steg, batterier och lite annat hamnar där framme... Bilen är känd för att vara lätt där så jag tycker det löste sig ganska bra
Lite om prylarna som är på väg in då:
Cd spelaren : man har nån pioneer liggandes som får duga så länge
Frontsystem : 2 vägskit RE Audio 6,5 comp kit (vill gärna skaffa ett kitt till)
Steg fram : Har inte bestämt mig än..
Bas : Solo X 18" 2x2ohms
Steg bas : Soundigital TSD8000
Batteri : Har några här men det är inget jag vill köra med
Så ungefär såhär ser setupen ut, det är mycket som ska göras med hela bilen både utvändigt och invändigt så det lär ta sin tid att få allt klart.
får se hur man lägger ut bilder här så det hela blir lite roligare =)
Alla tips och från privata och återförsäljare är välkomna under trådens gång =)
Det var länge sen man var aktiv på forumet, tror det var på lazzat sist tom.
Men nu är det dags att dra igång en tråd här. Jag skaffade mig för ett tag sen min drömbil och skulle bygga vidare på den, tanken var först att lätta den alla möjliga Kg MEEEEEN man har varit här inne och läst alldeles för mycket och resultatet blev början på ett ljudbygge :P
Bilen är reggad för två så "baksättet" försvinner helt, bagaget är ju där framme så steg, batterier och lite annat hamnar där framme... Bilen är känd för att vara lätt där så jag tycker det löste sig ganska bra

Lite om prylarna som är på väg in då:
Cd spelaren : man har nån pioneer liggandes som får duga så länge
Frontsystem : 2 vägskit RE Audio 6,5 comp kit (vill gärna skaffa ett kitt till)
Steg fram : Har inte bestämt mig än..
Bas : Solo X 18" 2x2ohms
Steg bas : Soundigital TSD8000
Batteri : Har några här men det är inget jag vill köra med
Så ungefär såhär ser setupen ut, det är mycket som ska göras med hela bilen både utvändigt och invändigt så det lär ta sin tid att få allt klart.
får se hur man lägger ut bilder här så det hela blir lite roligare =)
Alla tips och från privata och återförsäljare är välkomna under trådens gång =)
Comment