Announcement

Collapse
No announcement yet.

European Finals 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• European Finals 2010

Det är nu klart att årets EM final går av stapeln 6-10 october i Rotterdam Holland.

Unbjudan till detta event skickas till samtliga som placerar sig 1:a eller 2:à på SM finalen under Vallåkrahelgen.

Mer info kommer.

Vi laddar redan nu för Europas största billjudsevent.
    Roger Edvinsson
    Åsiktsmaskin som ibland är ute och cyklar...
    helst på saker av kolfiber :-)

Re: European Finals 2010

Originally posted by JALLE View Post
    Det är nu klart att årets EM final går av stapeln 6-10 october i Rotterdam Holland.

Unbjudan till detta event skickas till samtliga som placerar sig 1:a eller 2:à på SM finalen under Vallåkrahelgen.

Mer info kommer.

Vi laddar redan nu för Europas största billjudsevent.
    KANON!! DÅ BLIR DET ATT DRA BILEN NER TILL HOLLAND FÖR ANDRA ÅRET I RAD:-)
    sigpic

Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
    samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

Comment

Om man ändå inte kan/vill köra bilen så är det väl enklare med hemmahifi
      Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

Comment

Originally posted by diq View Post
        Hahahaha, jag tror du missade Puttes SMILEY

I övrigt så är det som så att skall man hävda sig på ett EM och dessutom få de största blickarna på sig så skulle man nästan kunna säga att man skall bogsera bilskrället Lite sådär halvsanning, men det är åt de hållet de vill att det går..
        SM-guld 2007 och 2008.
        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Originally posted by jonash View Post

I övrigt så är det som så att skall man hävda sig på ett EM och dessutom få de största blickarna på sig så skulle man nästan kunna säga att man skall bogsera bilskrället Lite sådär halvsanning, men det är åt de hållet de vill att det går..
          Får vi ju verkligen inte hoppas att det ska bli på det viset.
          Eftersom att du inte själv var nere förra året kan jag bara förmedla att jag tyckte det var en skön stämning och alla bilar stod blandade - "fina" som mindre "fina"-. Att sponsorbilarna/trailorqueens hade "flashiga" montrar och därigenom placerade sig relativt bra, ska man kanske inte dra för stora växlar på?
          sigpic

-C5 2008 -SQuse-
          -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

Comment

Originally posted by jonash View Post

Och med det vill du säga att de 2 bilarna som fick högst poäng av alla KÖRDES dit från RYSSLAND.

Utan att ha exakta siffror kan jag nog påstå att Max 15% åkte trailer dit.
            Men iår skall jag räkna så det blir exakt

fakta Jonas fakta
            Roger Edvinsson

Comment

Skoj, blir till att planera in i kalendern förutsatt att man placerar sig bra på SM.
              Men vet inte om jag är så sugen på att köra nissan 150mil enkel resa, men om den ska trailas så måste jag ta BE kort...hmm...
              Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

Comment

Originally posted by jensclaudius View Post
                Skoj, blir till att planera in i kalendern förutsatt att man placerar sig bra på SM.
                Men vet inte om jag är så sugen på att köra nissan 150mil enkel resa, men om den ska trailas så måste jag ta BE kort...hmm...
                Vinnaren i EMMA Racing 2007 körde i 8 dagar enkel resa för att komma till Danmark. I en tvärstylad och helt stumm Honda accord.
                Sen var det 8 dagar hem också.
                150mil är inte så farligt
                Roger Edvinsson

Comment

Vinnaren i EMMA Racing 2007 körde i 8 dagar enkel resa för att komma till Danmark. I en tvärstylad och helt stumm Honda accord.
                  Sen var det 8 dagar hem också.
                  150mil är inte så farligt

Näe, i jämförelse med det så är min resa en tur till snabbköpet
                  Kassör för Svenska Bilstereoförbundet

Comment

Vinnaren i EMMA Racing 2007 körde i 8 dagar enkel resa för att komma till Danmark
                    Den deltagaren förtjänar RESPEKT! Snacka om genuint intresse!

/Diq som hade hemmatävling i helgen, endast 185 km från bostaden.
                    Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

Comment

Tror inte jag vill ens köra den dit, har alldeles för mycket grejor att släpa på så det får allt hamna i dragbilen.. har ganska så begränsat med utrymme kvar i notchen att lasta på:-)

En parantes dock! det går att köra bilen ska förövrigt köra den till Bug Run om två helger:-)

Em är bara lite för långt bort.............................................. ......
                      sigpic

Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
                      samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

Comment

Originally posted by Putte View Post
                        Tror inte jag vill ens köra den dit, har alldeles för mycket grejor att släpa på så det får allt hamna i dragbilen.. har ganska så begränsat med utrymme kvar i notchen att lasta på:-)

En parantes dock! det går att köra bilen ska förövrigt köra den till Bug Run om två helger:-)

Em är bara lite för långt bort.............................................. ......
                        Att sitta i det ljudet.......man hör ju inte ens den underbara stereon!

Smart sätt att dölja störningar, jag tror inte jag hittade nån då jag dömde den

//Jonas
                        SM-guld 2007 och 2008.
                        Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

Comment

Den deltagaren förtjänar RESPEKT! Snacka om genuint intresse!

/Diq som hade hemmatävling i helgen, endast 185 km från bostaden.
                          Man kunde se rätt så gott om ryssar på EM 2009 som hade kört en smula för att komma dit

Comment

Working...
                          X