Announcement

Collapse
No announcement yet.

4st DLS W308B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• S: 4st DLS W308B

Upptäckte att jag hade 4st sånna liggandes.
    Lite spelade har jag för mig.

Pris: ? Bud eller bytes mot något roligt. (Steg, stereo, koaxer, 740 limo osv)
    Attached Files

Re: 4st DLS W308B

riktpris?

eller rent utav byte mot 740 delar?

Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

VEM FAAAN VAR WIECHERT?

Comment

Jag vet inte riktigt vad dom kan vara värda. 1500kr? Kollade nypris nu och då låg dom på typ 2600kr så. (kan ha räknat fel i mitt nykvakna tillstånd) Men jag vill minnas att dom ska vara varsamt spelade, dock inga galler eller kartonger kvar.

Ptja, har ju en 744a -87a ståendes så det beror ju lite på vad du har för grejor. Har egentligen det mesta men om du har något udda vore det intressant.

Comment

Finns kartonger kvar? Kvitto?
        Hur gamla?
        Svensk Mästare 5 gånger...

Comment

dock inga galler eller kartonger kvar.
          Never argue with an idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

Comment

Nån som har vägarna förbi Mantorp, Östergötland o kan plocka med sig dom?
            Svensk Mästare 5 gånger...

Comment

Precis. Inget galler eller kvitto. tyvärr.
              Var ut och tittade på dem förut och upptäckte att något ärkepucko till människa tryckt in ena basen lite lite i hörnet av konen(?) Iaf den konkava(?) saken i mitten det står DLS på. Säkerligen inget som påverkar ljudet samt att det kan gå att suga ut igen. hade dock inte dammsugarn med mig upp på vinden.

Har inga planer på att åka någonstans. Möjligtvis Arvika imorgon men det hjälper ju föga.

Comment

Working...
              X