Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med stereo i 944

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjälp med stereo i 944

    Hejsan, är ny till ljud och allt till det. Har en Volvo 944 -96 som jag har satt in en aktiv baslåda från jula. När jag köpte bilen satt det en JVC stereo i som funkade hur bra som helst. Nackdelen med den stereon var att det fanns bara aux. Så jag bestämde mig för att köpa en ny stereo med bluetooth osv, Hittade en stereo begagnat. Personen som sålde sa att den funkade och han hade haft den i sin v70n.

    Så nu till problemet, innan jag bytte stereo spelade basen hur bra som helst. Men nu så har den börja spela orent nästan som om den skulle spela musik själv. Och när jag står med tändning på och inte har någon musik alls så låter det dovt från basen och det kan även ibland knacka lite. Det knackar till väldigt mycket när jag till exempel sätter i USB kabeln i uttaget i stereon. Börjar bli helt galen för allt jag gjort med med kablar i bilen borde ju vara exakt lika som förra stereon? har inte rört något sen dess. En till sak jag notera var att det inte låter ifrån någon annan högtalare än min bas.

    Stereon som jag använder nu vilket är den som inte funkar heter
    Kenwood KMM-BT302

    Tack för hjälpen!
Working...
X