Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hur bra är GAS kit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hur bra är GAS kit?

    Hade tänkt installera en liten uppgradering till min golfs orginal ljud och undrar om GAS SPL-kit är något att ha?
    Skulle driva dem utan slutsteg till att börja med i alla fall, radion är en pioneer DEH-x5600bt.

    här är kitet jag tänker på:
    https://www.brl.se/sv/artiklar/gas-p...kit-65tum.html
    //en nybörjare

  • #2
    Re: Hur bra är GAS kit?

    Tänker inte svara på om det är bra eller inte, jag tycker man bör ha erfarenhet av flera högtalarsystem i just den bilmodellen för att svara på frågan.

    Är man nybörjare hade jag nog installerat ett system som är tänkt för bilen, detta gör det enklare att få det att passa och allt är med i lådan för att kunna montera .... ja förutom skruv eller popnitar till högtalaradaptern.

    Filterna är avsedda för bieln och bara klicka i, diskanterna har formen av origanel.

    SPL kittet du kikat på kräver åverkan av dörrsidan!
    sigpic

    We know the Rolex feeling, only the best are copied.

    Ljudbyggaren sedan 1998

    Importör av Mosconi, Gladen
    Se oss på Facebook för nyheter.

    Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

    Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

    International Head Judge och numera även kallad besserwisser

    Comment


    • #3
      Re: Hur bra är GAS kit?

      Originally posted by Nonne View Post
      Tänker inte svara på om det är bra eller inte, jag tycker man bör ha erfarenhet av flera högtalarsystem i just den bilmodellen för att svara på frågan.

      Är man nybörjare hade jag nog installerat ett system som är tänkt för bilen, detta gör det enklare att få det att passa och allt är med i lådan för att kunna montera .... ja förutom skruv eller popnitar till högtalaradaptern.

      Filterna är avsedda för bieln och bara klicka i, diskanterna har formen av origanel.

      SPL kittet du kikat på kräver åverkan av dörrsidan!
      Kan inte hitta några kit t bilen, det är en 98 mk3

      Comment

      Working...
      X