Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

    Originally posted by MartinFyhr View Post
    Är du säker på att du har så mycket användning utav färddatorn då? Den info som finns i instrumentbrädan (medelhastighet, medelförbrukning osv) fungerar för mig utan midpanelen iaf.
    Hur ställer du in klockan och hur nollställer du medelförbrukningen osv utan MID? Jag har tele i bilen med HF också och den var en del i beslutet att behålla MID för min del.
    "Sound by Hewi"

    Blue eMotion by heWi

    Comment


    • #17
      Re: Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

      9855 har ju klocka i sig och tanka kan man ju göra när soppan tar slut...
      /tycker Erik.

      Comment


      • #18
        Re: Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

        Har även värmare i miden som är hyffsat rolig att leka med

        Comment


        • #19
          Re: Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

          Hewi Klocka brukar finnas i stereon, jag har klocka i min 8" skärm som sitter där istället iaf :P
          Medenförbrukningen nollar jag i min bil genom att hålla in knappen man växlar mellan temp, förbrukning, osv.

          Har man telefon får man ju en anledning att behålla den.

          Det är inte helt ovanligt att folk flyttar den till handskfacket och har du enbart värmaren du har större användning utav kan du ju ha den där. Då finns det plats för en dubbeldin

          Men det är bara förslag, En orginalcd är nog det bästa. Sen finns det ju även cdväxlare, och kitt som gör att du kan ha en ipod som källa och styra den med orginalknapparna.

          Jag vill också ha en värmare, det är inge kul att gå ut och sätta sig i minus 15 grader :P

          Comment


          • #20
            Re: Bättring av ljud i BMW E39 Sedan

            Originally posted by MartinFyhr View Post
            Hewi Klocka brukar finnas i stereon, jag har klocka i min 8" skärm som sitter där istället iaf :P
            Medenförbrukningen nollar jag i min bil genom att hålla in knappen man växlar mellan temp, förbrukning, osv.

            Har man telefon får man ju en anledning att behålla den.
            Hmmm jag har för mig att det inte gick i min bil när jag testade(jag var också inne på att slopa mid helt först) , dock var bilen inte omkodad till MID då utan kodad för navi men rattspaken borde ha samma funktioner ändå , tror jag bara kan bläddra imellan de olika färddator funktionerna med knappen på min spak) måste testa igen när jag kommer till bilen!
            "Sound by Hewi"

            Blue eMotion by heWi

            Comment

            Working...
            X