Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder från EM 2010 i Rotterdam!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

    Originally posted by Hewi View Post
    Nej det finns ju en hel del kvar att göra på den..... . Jag tycker du skall ha kvar den om du kan och åka på lite tävlingar bara för att det är skoj nu när du vunnit Em
    Ja klart du måste behålla den,så jag kan lyssna

    Comment


    • #17
      Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

      Mycket trevliga bilder må jag säga men några byggen förstår jag inte redigt vad dom göra där om man tänkter bild mässigt, låter säkert jätte bra, bara min åsikt.

      Puttes bil skulle jag med vilja se och lyssna på i verkligheten.

      MVH Simon Jonsson

      Comment


      • #18
        Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

        Originally posted by Snoddas View Post
        Mycket trevliga bilder må jag säga men några byggen förstår jag inte redigt vad dom göra där om man tänkter bild mässigt, låter säkert jätte bra, bara min åsikt.

        Puttes bil skulle jag med vilja se och lyssna på i verkligheten.

        MVH Simon Jonsson
        Det är det som är kul/bra med många av klasserna: Man behöver inte vara super duktig eller lägga fantasi summor på bilen för att få full installationspoäng utan är den bara regelrätt så får man fullt på installation och sen är det ljudet som avgör framgångarna.
        "Sound by Hewi"

        Blue eMotion by heWi

        Comment


        • #19
          Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

          Originally posted by Hewi View Post
          Det är det som är kul/bra med många av klasserna: Man behöver inte vara super duktig eller lägga fantasi summor på bilen för att få full installationspoäng utan är den bara regelrätt så får man fullt på installation och sen är det ljudet som avgör framgångarna.
          Du menar min och Jonas Nordenmarks klass?
          SM-guld 2007 och 2008.
          Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

          Comment


          • #20
            Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

            Originally posted by jonash View Post
            Du menar min och Jonas Nordenmarks klass?
            Nej, han menade min klass:-)
            sigpic


            Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
            samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

            Comment


            • #21
              Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

              Originally posted by jonash View Post
              Du menar min och Jonas Nordenmarks klass?
              Har ni en egen Emma klass?

              Comment


              • #22
                Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                Originally posted by dlsaren View Post
                Har ni en egen Emma klass?
                Ja det blev ju det tillslut, Adv40 är Jonas&Jonas påhitt från början.
                SM-guld 2007 och 2008.
                Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                Comment


                • #23
                  Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                  Egentligen gäller det väl alla klasser utan bonus poäng , grejerna måste inte vara gjorda av exklusiva material eller tillverkade i cnc maskin typ. Sedan är det ju såklart ett stort plus om bilen ger ett ordentligt "first impression" . Men att ställa upp på em med en bil som inte ens är rengjord inuti efter det att bygget blev klart är ju oseriöst .
                  "Sound by Hewi"

                  Blue eMotion by heWi

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                    Originally posted by Hewi View Post
                    Egentligen gäller det väl alla klasser utan bonus poäng , grejerna måste inte vara gjorda av exklusiva material eller tillverkade i cnc maskin typ. Sedan är det ju såklart ett stort plus om bilen ger ett ordentligt "first impression" . Men att ställa upp på em med en bil som inte ens är rengjord inuti efter det att bygget blev klart är ju oseriöst .
                    Helt riktigt, och du pekar på en av de vanligaste missuppfattningarna som man hör från folk som sitter bakom tangentbordet och inte åker iväg och kollar hur det egentligen är.

                    Man tror att det krävs Putte-klass på grejerna för att hävda sig, och det stämmer förvisso i JUST DEN klassen. Men..det finns ju fler klasser
                    SM-guld 2007 och 2008.
                    Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                      Originally posted by jonash View Post
                      Helt riktigt, och du pekar på en av de vanligaste missuppfattningarna som man hör från folk som sitter bakom tangentbordet och inte åker iväg och kollar hur det egentligen är.

                      Man tror att det krävs Putte-klass på grejerna för att hävda sig, och det stämmer förvisso i JUST DEN klassen. Men..det finns ju fler klasser
                      Herregud ja......kolla på Jimmys bil.
                      Sliten standard SAAB 900ng med lite rostrosor och installationen är väldigt basic.
                      Likväl spelar den ruskigt fint.
                      Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
                      ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                        Originally posted by jonash View Post
                        Ja det blev ju det tillslut, Adv40 är Jonas&Jonas påhitt från början.
                        Och då skulle det inte bytas klass mitt i allt i hop.......fast du kan ju alltid skylla på att du inte var internationell
                        sigpic

                        We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                        Ljudbyggaren sedan 1998

                        Importör av Mosconi, Gladen
                        Se oss på Facebook för nyheter.

                        Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                        Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                        International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                        Comment


                        • #27
                          Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                          Orkar inte kolla igenom alla bilder. Har du tagit med bilderna på Molgan ifrån DLS-middagen?

                          Comment


                          • #28
                            Re: Bilder från Em 2010 i Rotterdam!

                            Originally posted by andreas_gbg_ View Post
                            Orkar inte kolla igenom alla bilder. Har du tagit med bilderna på Molgan ifrån DLS-middagen?
                            Hehe av ngn anledning fastnade inte Molgan på bild så nej de bilderna är inte publicerade och det med tanke på folks rätt till lite privat liv
                            Får jag din mail så kan jag skicka dig ALLA bilderna från Rotterdam!
                            "Sound by Hewi"

                            Blue eMotion by heWi

                            Comment

                            Working...
                            X