Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V70n - original högtalare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Volvo V70n - original högtalare

    Letar efter ett par original högtalare som sitter i framdörrar i V70n, alla årsmodeller. Högtalarna får vara trasiga, förstörda, det är helt ointressant, det jag är ute efter är plastringarna som högtalarna är monterade i.

  • #2
    Re: Volvo V70n - original högtalare

    Ett litet tips: Fräs/såga ringar i 19mm MDF i stället.

    Comment


    • #3
      Re: Volvo V70n - original högtalare

      Jo, visst, men jag gillar mycket bättre lösningen med original plastring preppad/dämpad med smältlim. Har testat båda lösningar (samt plastringar som säljs av bla brl, men de är KASSA!!! Varning - köp INTE sånt skräp!!), passformen mot dörrsidan blir långt ifrån bra med mdf ringar. Om du inte kan hänvisa till nån bra beskrivning hur man kan få till det på ett bra sätt.

      Originally posted by Danne08 View Post
      Ett litet tips: Fräs/såga ringar i 19mm MDF i stället.

      Comment


      • #4
        Re: Volvo V70n - original högtalare

        Hej!
        Kolla med skroten,dom kan ha sådant liggandes för en skit summa.

        Comment


        • #5
          Re: Volvo V70n - original högtalare

          Det trodde jag med... skrot som har såna o är närmast Sthlm finns i Norrköping och säljer sånt... och skitsumman är 400 spänn styck plus 200 i frakt... Snacka om att de kommer ALDRIG att sälja en enda sån...

          Originally posted by Peter View Post
          Hej!
          Kolla med skroten,dom kan ha sådant liggandes för en skit summa.

          Comment


          • #6
            Re: Volvo V70n - original högtalare

            okej de va dyrt.Men va F.. kostar dom orginal på volvo då 1500kr eller.
            vilka dårar.Lycka till ciao

            Comment


            • #7
              Re: Volvo V70n - original högtalare

              Hallå?! ja har kvar orginal högtalre + plastringarna från min s60 -02.. är ju samma sak som på v70 va jag vet!

              Slå en signal på 073 617 93 15
              Mvh
              Jacob Sandström
              www.garaget.org/jackoo
              073 - 048 23 16

              Comment


              • #8
                Re: Volvo V70n - original högtalare

                uppar denna... behöver ett par till, de ska passa i framdörrar på V70n. Jag är lite osäker vilka årsmodeller som har likadana framhögtalare, men det är mycket möjligt att alla V70n har samma midbasar och infästnings anordning/ringar i plast. Jag behöver egentligen bara plastringar, men det är ju omöjligt att hitta bara dem, så hela högtalare går bra oxå. Behöver kanske inte ens säga det, men det går lika bra om högtalarna är trasiga, har hål i konen, osv. Betalar i förskott, de ska sklickas till Sthlm.

                Comment


                • #9
                  Re: Volvo V70n - original högtalare

                  Uppar denna, fortfarande aktuellt

                  Comment

                  Working...
                  X