Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sounddigitals Golf III-resultat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: då va 150 db tagit i golf 3an

    du niklas, 2db är mycket! så gör inge förhoppningar.
    Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

    Comment


    • #17
      Re: då va 150 db tagit i golf 3an

      Originally posted by TRUCKEN View Post
      du niklas, 2db är mycket! så gör inge förhoppningar.
      nej jag vet de är mycket men inget är omöjligt ska prova lite nya lådor o se va som händer luter åt att den jag har nu är för stor

      Comment


      • #18
        Re: då va 150 db tagit i golf 3an

        stämmer in i lovsången, grattis!

        Men jag ser inte golfen på bilden, kan vara mätt i en annan bil..

        Syns kanske på elmia då..jag har bara spelat 149,8 ännu

        Comment


        • #19
          Re: då va 150 db tagit i golf 3an

          Originally posted by Sibbe View Post
          stämmer in i lovsången, grattis!

          Men jag ser inte golfen på bilden, kan vara mätt i en annan bil..

          Syns kanske på elmia då..jag har bara spelat 149,8 ännu
          kan den väl va även om golfen är med på bild spela 149,8 i helgen hos nonne så där finns vittne de jag gjorde nu va ställa stolarna i olika lägen o sen slipa jag ner kanten på röret o porten o då klev mätaren upp i 150

          Comment


          • #20
            Re: då va 150 db tagit i golf 3an

            2 db? då måste du göra som dreddan.... dubbla steg antalet

            Stort grattis iaf!

            Numera 2x Domare i dB Drag/Bassrace/Psychlone

            VEM FAAAN VAR WIECHERT?

            Comment


            • #21
              Re: då va 150 db tagit i golf 3an

              Originally posted by Stickan View Post
              2 db? då måste du göra som dreddan.... dubbla steg antalet

              Stort grattis iaf!
              har effekt till att spela 152 nej men börja med att hitta rätt låda se är mycket till att göra

              Comment


              • #22
                Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                Grattis till bra resultat! Med labbande så är ingenting omöjligt!

                Comment


                • #23
                  Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                  Originally posted by soundigital View Post
                  har effekt till att spela 152 nej men börja med att hitta rätt låda se är mycket till att göra

                  instämmer, it's all in the box om man har prylar som redan har bra effekt och som handterar den väl.

                  Comment


                  • #24
                    Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                    tusen tack alla

                    Comment


                    • #25
                      Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                      Nu e de dax då.....

                      Detta är taget från trådar som låg på LAZZATs bilstereo forum som tyvärr är offline just nu, men som mest troligen kommer upp igen, en del av det åtminstone...

                      Den
                      18-03-2008 Kl.17:21, klena grejer är de ju verkligen inte , spelat 147 db med ett steg bara innan jag fick 2 o spela en bit över 150 db

                      08-04-2008 Kl.13:17, 151,36 med 2st 15,4 d audiotop i en golf 3a

                      14-08-2008 Kl.18:09, allt över 150 är svårt i golf 3 har jag själv märkt spelar 153.4 nu med mycket labbande. pust

                      Dessa inlägg är gjorda av en användare som kallade sig audiotop och regga sig Oct 2007 från Perstorp.

                      Så alla ni som gratulerar i denna tråd, ni är väldigt sent ute, ni skulle gratulerat Niklas aka audiotop aka soundigital för över ett år sedan


                      Jag låter detta tala för sig själv....ni får tolka detta hur ni vill, vill ni veta exakt hur inläggen ser ut så är det bara att höra av sig, har det ner sparat precis som inläggen ser ut eller såg ut och kan maila det som .jpg bilder...

                      om jag är skitstövel ? Kan så vara...men jag gillar folk som kör med "raka puckar"....
                      En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

                      Comment


                      • #26
                        Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                        Originally posted by busfabror View Post
                        Nu e de dax då.....

                        Detta är taget från trådar som låg på LAZZATs bilstereo forum som tyvärr är offline just nu, men som mest troligen kommer upp igen, en del av det åtminstone...

                        Den
                        18-03-2008 Kl.17:21, klena grejer är de ju verkligen inte , spelat 147 db med ett steg bara innan jag fick 2 o spela en bit över 150 db

                        08-04-2008 Kl.13:17, 151,36 med 2st 15,4 d audiotop i en golf 3a

                        14-08-2008 Kl.18:09, allt över 150 är svårt i golf 3 har jag själv märkt spelar 153.4 nu med mycket labbande. pust

                        Dessa inlägg är gjorda av en användare som kallade sig audiotop och regga sig Oct 2007 från Perstorp.

                        Så alla ni som gratulerar i denna tråd, ni är väldigt sent ute, ni skulle gratulerat Niklas aka audiotop aka soundigital för över ett år sedan


                        Jag låter detta tala för sig själv....ni får tolka detta hur ni vill, vill ni veta exakt hur inläggen ser ut så är det bara att höra av sig, har det ner sparat precis som inläggen ser ut eller såg ut och kan maila det som .jpg bilder...

                        om jag är skitstövel ? Kan så vara...men jag gillar folk som kör med "raka puckar"....
                        du är bara avensjuk för du inte har grejer eller kunskap till att spela 150 i din gamla golf

                        Comment


                        • #27
                          Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                          Originally posted by soundigital View Post
                          du är bara avensjuk för du inte har grejer eller kunskap till att spela 150 i din gamla golf
                          Allvarligt, nu får ni tamefan sluta larva er! Ja grattis om du spelat 153db eller vafan det är, men att ha sån snortig attityd som du har... Busfarbror visade ju bara att du spelat 153, så varför börjar du hugga direkt?

                          Så återigen, om du nu tvunget ska gnabba så gör det över PM och inte här!

                          Comment


                          • #28
                            Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                            Originally posted by Andreas.F View Post
                            Allvarligt, nu får ni tamefan sluta larva er! Ja grattis om du spelat 153db eller vafan det är, men att ha sån snortig attityd som du har... Busfarbror visade ju bara att du spelat 153, så varför börjar du hugga direkt?

                            Så återigen, om du nu tvunget ska gnabba så gör det över PM och inte här!
                            håller med dig helt o hållet. bara tråkigt när de blir så bara. så nu åter till tråden så får vi hoppas på lite gladare miner o är de nån som har så ont av mig eller va de nu är så som sagt pm de i stället då så slipper andra läsare få sin stund förstörd på detta forumet

                            Comment


                            • #29
                              Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                              Originally posted by soundigital View Post
                              håller med dig helt o hållet. bara tråkigt när de blir så bara. så nu åter till tråden så får vi hoppas på lite gladare miner o är de nån som har så ont av mig eller va de nu är så som sagt pm de i stället då så slipper andra läsare få sin stund förstörd på detta forumet
                              Vad du blev vuxen,vi kan se hur du ena sekunden är stor i käften och leker besserwisser men i andra sekunden försöker du agera vuxet.
                              Det verkar som fler och fler genomskådar dig,jag reagerade redan på förra bilstereoforumet och det verkar som fler har gjort det här också.

                              Att du spelar högt har ingenting med DIN kunskap att göra,snarare vad folk säger till dig att göra.Att du sen blåser upp dig och tror att man bevisar kunskap genom att skrika hur duktig man är det är ju en annan femma,det bekräftar enbart hur det egentligen ligger till.

                              Mvh
                              Classe
                              Är en lycklig Skåning !

                              Comment


                              • #30
                                Re: då va 150 db tagit i golf 3an

                                Originally posted by ClaesO View Post
                                Vad du blev vuxen,vi kan se hur du ena sekunden är stor i käften och leker besserwisser men i andra sekunden försöker du agera vuxet.
                                Det verkar som fler och fler genomskådar dig,jag reagerade redan på förra bilstereoforumet och det verkar som fler har gjort det här också.

                                Att du spelar högt har ingenting med DIN kunskap att göra,snarare vad folk säger till dig att göra.Att du sen blåser upp dig och tror att man bevisar kunskap genom att skrika hur duktig man är det är ju en annan femma,det bekräftar enbart hur det egentligen ligger till.

                                Mvh
                                Classe
                                nej håller med inte mycket jag kan får fråga om allt. men nån ska göra de

                                Comment

                                Working...
                                X