Announcement

Collapse
No announcement yet.

BSF Spotify listan -> CD-skiva.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: BSF Spotify listan -> CD-skiva.

    Höjer en hand för 7998an, underbar maskin.

    Comment


    • #17
      Re: BSF Spotify listan -> CD-skiva.

      Originally posted by diq View Post
      P88RS2 är den sämsta maskin jag ägt, den lät sämre än Sparcomaticbandaren den skulle ersätta!
      Varför låter den så dåligt för? Har en P88RS2 men inte tänkt på att det låter dåligt. Den kostade ju en del också när de kom.

      Comment


      • #18
        Re: BSF Spotify listan -> CD-skiva.

        Originally posted by bosabengt View Post
        Varför låter den så dåligt för? Har en P88RS2 men inte tänkt på att det låter dåligt. Den kostade ju en del också när de kom.
        Förlåt, jag har missat detta svar! Enklast är att prova en annan maskin och se skillnaden! Jämför med någon Alpinemaskin eller någon gammal Nakamichi.
        Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

        Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

        Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

        Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

        Comment


        • #19
          Re: BSF Spotify listan -> CD-skiva.

          Jag försöker få mitt Spotify hemma bli bättre men lika bra som min cd tror jag inte i min vildaste fantasi det kommer bli men det vore ju smutt

          Comment


          • #20
            Re: BSF Spotify listan -> CD-skiva.

            om min gamla bil BMW e34, bestämde jag mig för att skriva om radion som jag köpte till den på den tiden. Jag ville ha det coolaste av det som fanns fritt tillgängligt vid den tiden - och därför föll mitt val just på den legendariska Pioneer DEH-88RS2. Sanningen att säga provade jag den här huvudutrustningen på MediMarket ett halvår innan jag köpte min bil och så fort bilen dök upp köpte jag den. Jag köpte bilen med en extra enhet som gör det möjligt att lyssna på musik från flash-minnen. Det var väl värt investeringen (jag köpte några fler uppsättningar högtalare, förstärkare och subwoofer + ledningar).
            ett enkelt pokerspel från en mobiltelefon https://bastaspelbolagutanlicens.com

            Comment

            Working...
            X