Announcement

Collapse
No announcement yet.

en liten tråd om mitt kommande hembiosystem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jag brukar köra med attachment när jag lägger till bilder nu. Klicka på attachment och sedan upload attachments. Första gången du gör det för varje bild så blir det error, men fungerar nästa gång. Då dyker bilden upp och du kan välja vilken storlek du vill lägga till i texten.

    Comment


    • Comment


      • Hur går det här då?
        Viktor Forsell
        Tävlar just nu inte med sin egna bil.
        Däremot i högsta grad inblandad i "Morsans Trailblazer"

        Comment


        • Hallå,

          här står det helt still tyvärr känns som något inte vill det ska bli framsteg.
          Har väntat på få ritningar länge sedan har det vart lite privat strul så har väl inte hänt mycket alls. Ska försöka få fram ritningar och få någon bygga lådor min möbel snickare har gått upp i rök

          Comment


          • 2” tums elementen till centern inhandlade kanske dags börja göra lådor nu då



            Click image for larger version  Name:	9CBCFFD2-CE01-4526-8627-3D047A581204.jpeg Views:	0 Size:	68.5 KB ID:	688247
            Last edited by fredrikc5; January 6, 2023, 23:55.

            Comment


            • Lite bas lådor dessa kommer testas som infra bas för skojs skull sedan kommer dom tjänstgöra som botten i surrounderna
              Attached Files

              Comment


              • Kul att det börjar hända saker!
                Viktor Forsell
                Tävlar just nu inte med sin egna bil.
                Däremot i högsta grad inblandad i "Morsans Trailblazer"

                Comment


                • Originally posted by ToriBass View Post
                  Kul att det börjar hända saker!

                  japp väntar på att Andreas på hifikit ska bli klar med programmering av två hypex steg för 2” och diskant ska även försöka komma igång med lite lådbyggen när det blir vår

                  Comment

                  Working...
                  X