Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Vettigt" pris för PXA-H700+RUX C700 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Vettigt" pris för PXA-H700+RUX C700 ?

    Som rubriken lyder undrar jag vad som anses vara rimligt att betala för dessa två tillsammans?

    Jag tänkte mest på dessa då jag sett att de kommer upp med jämna mellanrum, och har nu blivit erbjuden dessa båda två tillsammans till priset 4 000:- och min fråga är om det är ett ok pris att betala?

    Min största fundering är om det är bättre inställnings möjligheter i 700an VS BitTEN som går att få nytt för lägre summa pengar?
    Med vänliga hälsningar
    Daniel Sköld

  • #2
    Re: "Vettigt" pris för PXA-H700+RUX C700 ?

    priset är ju inte så mycket o fundera på, de flesta brukar kosta lite mer än så när de säljs ihop till och med.

    700 boxen är lite bättre om Du vill bygga ut Ditt system framöver, men behöver Du inte alla inställningsmöjligheterna så är ju garantin som följer med en ny produkt inte fel.
    Utifall något skulle gå galet.

    Men ingen av dem skulle vara "ett dåligt köp..."

    Lycka till

    Mvh
    Rutger
    Du lär så länge du lever, heter det.
    Jag tror att motsatsen är lika sann.
    Bengt Feldreich
    _______________________________________
    _______________________________________

    Comment


    • #3
      Re: "Vettigt" pris för PXA-H700+RUX C700 ?

      Originally posted by rutger j View Post
      priset är ju inte så mycket o fundera på, de flesta brukar kosta lite mer än så när de säljs ihop till och med.

      700 boxen är lite bättre om Du vill bygga ut Ditt system framöver, men behöver Du inte alla inställningsmöjligheterna så är ju garantin som följer med en ny produkt inte fel.
      Utifall något skulle gå galet.

      Men ingen av dem skulle vara "ett dåligt köp..."

      Lycka till

      Mvh
      Rutger
      Tack Rutger för ditt svar

      Tyckte det kändes som ett rätt bra pris själv (Jämnförde vad PXA-H800 + Rux 800 kostar nytt idag), visserligen så har 700an "några" år på nacken, dock så är jag ute enbart efter möjligheterna att få så pass bra ljud som möjligt för relativt små pengar.

      Blir att ta och skriva till säljaren att jag slår till om dom finns kvar nästa vecka
      Med vänliga hälsningar
      Daniel Sköld

      Comment

      Working...
      X