Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saab 9-5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Re: Saab 9-5

    Kommer en liten halvtråkig uppdate.
    Har hunnit klä alla kablar nu och framsystemet spelar nu. Jag tycker det spelar riktigt trevligt men det skulle behöva en ordentlig tweakning. Har inga direkta guld öron själv tyvärr.

    Men nu tyvärr kommer projektet läggas på is pga flytt till Göteborg och att jag har börja studera på Chalmers. Så behovet av bil kommer försvinna och alldeles för dyrt att ha den nere i Gbg som student.

    Får se om det blir ett par hemmahögtalare av illuminator elementen eller om dom bara får ligga.
    sigpic

    Comment


    • Re: Saab 9-5

      Tråkigt att projektet läggs på is men samtidigt vill jag gratulera till studierna! Vad ska du läsa?

      Och så önskar jag ju dig såklart välkommen till en av Sveriges bästa städer Vi ska inte göra dig besviken :P

      Comment


      • Re: Saab 9-5

        Lycka till med Studierna! Chalmers är aldrig fel! (Säger jag som KTHare)

        Du kan ju kolla om PeterJ i din stad är sugen på att krana lite på ljudet.
        /tycker Erik.

        Comment


        • Re: Saab 9-5

          Du kan även passa på att ta dig en tripp eller två upp till Trollhättan när du har möjligheten när du är i Gbg.
          Skogis är väldigt trevlig att prata med.....den stora nackdelen är att han får tankarna att flyga
          Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
          ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

          Comment

          Working...
          X