Announcement

Collapse
No announcement yet.

Genesis, Hertz Mille, Audison, Alpine, dämpmatta,adaptrar volvo mm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Genesis, Hertz Mille, Audison, Alpine, dämpmatta,adaptrar volvo mm

    Pga bilbyte så blev dessa grejer liggandes och det är med stor sorg jag säljer av detta utan att ens haft möjligheten att lyssna på dom i min bil men jag hoppas någon annan kan njuta av dessa skönheter!
    Detta är ett system som inte borde göra någon besviken o det skulle säkert kunna tävlas i också med eller varför inte bara njuta av lite bra musik i bilen?

    Vad är det för grejer då:

    1: Alpine CDA 9855R Cd-spelare med fjärrkontroll, 3-vägs delning,tidskomp och praktiskt taget oändliga inställningar i delningar Peq mm mm.
    Pris:500 kr

    2: 3 st Genesis DA 100 klass A steg i bra skick,behöver väl inte förklara vad detta är för steg för dom som känner till dessa vet vad de levererar. Lite puts o trötta fingrar så glänser dessa skönheter igen.
    Pris: 1100kr/st eller 3000kr för alla tre.SÅLDA

    3: 1st Genesis 12" bas i bra skick,finns några "märken" på dammkåpan(se bild), har alltid varit sådan i min ägo,är inga sprickor eller bucklor vet ej vad som har hänt där men den fungerar helt problemfritt.
    Pris: 800krSÅLD

    4: Hertz Mille 3-vägssystem med Hertz mille ML 1600 6.5" bas, Hertz ML 700 3" mid, Hertz ML 280 diskanter och Hertz trevägs delningsfilter och galler till 6.5". Har även Audison AVCX 2W MH delningsfilter som man kan dela mellan mid/diskant. Tanken med dessa var att mid/diskant skulle dela på ett steg o montera mid/diskant nära varandra i A-stolpe och tidskompa de tillsammans.
    Pris: 2000kr för hela kitet.SÅLDA

    5: Monteringsram 1-din till Volvo V70 2004-2007 och högtalaradapter fram 6.5" till samma V70.
    Pris: 200 kr

    6: Högtalaradpter fram 6.5" till VW passat 96-05
    Pris: 50 kr

    7: STP Black gold dämpmatta, 8 ark kvar av 12 = 3kvm
    Pris: 300krSÅLD

    Paketpris gynnas alltid prismässigt tex steg,högtalare o dämpmatta så kan vi komma överens om en slutsumma.
    Hör av er om ni undrar över något,allt kan skickas om så önskas,då får vi komma överens om ev fraktkostnader.
    Mobil:0730851034

    MVH/Roger
    Attached Files

  • #2
    Re: Genesis, Hertz Mille, Audison, Alpine, dämpmatta,adaptrar volvo mm

    Uppdaterar lite, inte mycket saker kvar...

    Comment


    • #3
      Re: Genesis, Hertz Mille, Audison, Alpine, dämpmatta,adaptrar volvo mm

      Allt sålt!
      Last edited by roger; April 15, 2018, 19:13.

      Comment

      Working...
      X