Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tävlingklasser 2012 EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

    Trevliga klasser, reglerna kan ingen svara på så länge inget är bestämt vilket är en ganska självklarhet.
    Låter som ett trevligt 2012, vem vet vad som händer då jag själv börjar få väldigt mycket kli i mina fingrar igen.... sget blir ju inte bättre när man jobbar med det varje dag heller
    sigpic


    Jobbar På TAM Täby Air Maintenance
    samt sköter webbutiken www.pmshopen.se åt PM-Shopen

    Comment


    • #17
      Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

      Originally posted by Putte View Post
      Trevliga klasser, reglerna kan ingen svara på så länge inget är bestämt vilket är en ganska självklarhet.
      Låter som ett trevligt 2012, vem vet vad som händer då jag själv börjar få väldigt mycket kli i mina fingrar igen.... sget blir ju inte bättre när man jobbar med det varje dag heller
      Vi e på gång, vi e laddade, vi e tända!

      Tumme upp.!!!
      SM-guld 2007 och 2008.
      Hållt på med bilstereo sen innan de flesta på forumet var födda

      Comment


      • #18
        Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

        Förstår att ingen kan svara på allt så länge som reglerna inte är bestämda, det är väl en självklarhet. Tanken med mina frågor var mer att det är sånt som man bör tänka på innan man spikar reglerna, lite input från en tävlande helt enkelt.
        Mitt projekt: Volvo V60
        BRL - B2 & Dayton

        More to come...

        Comment


        • #19
          Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

          Originally posted by ChriZtoffer View Post
          Förstår att ingen kan svara på allt så länge som reglerna inte är bestämda, det är väl en självklarhet. Tanken med mina frågor var mer att det är sånt som man bör tänka på innan man spikar reglerna, lite input från en tävlande helt enkelt.
          Du skulle du skrivit det anorlunda från början.....

          Tex:
          "Ngr saker man kan ta upp innan det spikas helt: *dina funderingar*" så hade det inte blivit ngr frågetecken

          No hard feelings
          Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP
          ACV, Dayton Audio, GAS, Kenwood, Supra

          Comment


          • #20
            Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

            Originally posted by JALLE View Post
            Som det är sagt idag kommer Advanced Stock (som jag kan bekräfta att det blir en officiell klass) öppen för alla.

            SAMTLIGA högtalare skall monteras på OEM plats och inga synliga modifieringar för göras. Dock kommer man få byta huvudenhet, men den skall då monteras i OEM tillbehör på OEM plats.

            Det diskuteras hurvidar man får göra modifieringar bakom panelerna, och i vilken grad dessa modifikationer får utformas.
            Här finns inget spikat ännu.

            I skuffen är det sedan helt upp till deltagaren att välja monteringssätt..
            Detta gillar man!!

            Kommer framför allt gynna ägare av nyare bilar att komma in i denna underbara hobby/sport igen och känna att det finns en möjlighet att hävda sig i en tävlings klass.
            Bilstereo företag kan visa upp att man kan få kanon ljud utan att det behöver "synas" i bilen.

            MVH//Björn

            www.dbakuten.se

            Comment


            • #21
              Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

              Originally posted by JALLE View Post
              Som det är sagt idag kommer Advanced Stock (som jag kan bekräfta att det blir en officiell klass) öppen för alla.

              SAMTLIGA högtalare skall monteras på OEM plats och inga synliga modifieringar för göras. Dock kommer man få byta huvudenhet, men den skall då monteras i OEM tillbehör på OEM plats.

              Det diskuteras hurvidar man får göra modifieringar bakom panelerna, och i vilken grad dessa modifikationer får utformas.
              Här finns inget spikat ännu.

              I skuffen är det sedan helt upp till deltagaren att välja monteringssätt..
              Hoppas, hoppas..
              Perfekt för mig..

              Comment


              • #22
                Re: Tävlingklasser 2012 EMMA

                kul klass helt klart
                saab 9000 pioneer-

                www.garaget.org/micke999

                Comment

                Working...
                X