Announcement

Collapse
No announcement yet.

Välkommna alla nya :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Välkommna alla nya

    Hurra!

    Snart är alla stollar samlade igen!
    Mvh
    Jacob Sandström
    www.garaget.org/jackoo
    073 - 048 23 16

    Comment


    • #32
      Re: Välkommna alla nya

      hoppas det bli lite fart hära, just nu finns det inte så mycket o kolla på.. Synd det dära med lazzat, jag som hade några projekttrådar som vore kul o ha kvar:/
      Amega-JBL-Alpine-Optima-DLS

      Comment


      • #33
        Re: Välkommna alla nya

        Originally posted by Jackoo View Post
        Om någon som suttit på detta forum mycke tidigare så kanske han kan kolla upp det med nån moderator eller liknande.
        webmaster här är gurrenius
        Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

        Comment


        • #34
          Re: Välkommna alla nya

          Originally posted by TRUCKEN View Post
          webmaster här är gurrenius
          Då får vi hoppas att även han försöker vara lite trevligare på detta forum.....
          Mvh
          Jacob Sandström
          www.garaget.org/jackoo
          073 - 048 23 16

          Comment


          • #35
            Re: Välkommna alla nya

            En till Bispgårds-bo här då!

            Comment


            • #36
              Re: Välkommna alla nya

              Originally posted by Jackoo View Post
              Då får vi hoppas att även han försöker vara lite trevligare på detta forum.....
              Tycker nog att Gurenius skötte sig på Lazzatforumet oxå...tror att han kommer att göra sitt jobb bra även här....
              En jävla bra butik www.ljudbyggaren.se !

              Comment


              • #37
                Re: Välkommna alla nya

                Originally posted by Jackoo View Post
                Då får vi hoppas att även han försöker vara lite trevligare på detta forum.....
                Det beror nog helt på hur uppförandet blir här. Det blir nog inte mycket pjoskande med varningar och sånt, utan folk kommer att bli bannade direkt om det är befogat.
                sigpic

                -C5 2008 -SQuse-
                -Citroen -making mechanics out of men since 1919-

                Comment


                • #38
                  Re: Välkommna alla nya

                  Originally posted by Jackoo View Post
                  Då får vi hoppas att även han försöker vara lite trevligare på detta forum.....
                  då va skitsnacket redan igång. ingen tvingar dej hit.
                  Evenemangsgruppen - vi arrangerar bilstereotävlingar

                  Comment


                  • #39
                    Re: Välkommna alla nya

                    Då var man här
                    Tråkigt med Lazzat
                    sigpicMS-SOUND
                    Micke7406

                    Comment


                    • #40
                      Re: Välkommna alla nya

                      Det har diskuterats tidigare om detta forum!
                      Men Lazzat var så etablerat så då är det inte lätt att sprida skurarna.
                      Fördelen här är att SQ och DB kan vara på varsin avdelning, vissa har svårt att skilja på bra och högt!
                      Att spela högt är iofs bra men inte samma sak.
                      Samtidigt har det varit svårt för moderatorerna att få ta kommando efter egna beslut.
                      Jag hoppas innerligt att den tid vi får här är i verklig kompisanda, för kindergarten och baktaleri kommer inte att accepteras.

                      Team Ljudbyggaren har skött sin interna kommunikation på forumet!
                      Våra byggbilder, info om produktnyheter och vad som ska göras till Springbreak eller Nightbreak har diskuterats här!
                      All hjälp jag fått med tex ny Teamlogga har vi exponerat och röstat fram internt här!

                      Calle tex!
                      Han har redan postat i avdelningen för produktnyheter, Super tycker jag!

                      Vi har även en avdelning där det är tillåtet att sälja demo eller utgående produkter från företag!
                      Denna är inte tänkt som annonsplank utan just för speciella nämnda produkter!
                      sigpic

                      We know the Rolex feeling, only the best are copied.

                      Ljudbyggaren sedan 1998

                      Importör av Mosconi, Gladen
                      Se oss på Facebook för nyheter.

                      Vi kan allt från originalljud i tex BMW, Mercedes och Audi till att komponera fantastiska system som tar medaljer både på SM och EM.

                      Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen!

                      International Head Judge och numera även kallad besserwisser

                      Comment


                      • #41
                        Re: Välkommna alla nya

                        Jag tycker detta upplägg på forum är kanon!

                        Här finns det avdelningar för alla och det blir nog lättare att man inte krockar i sina filosofier kring ljud och hur det skall vara.
                        Sen rörande de tävlande så såg jag att både EMMA / DB DRAG & MDS tävlingarna fanns representerade och det är riktigt bra tycker jag.
                        Det blir enklare att bygga broar mellan alla och dra nytta och hjälpas åt.
                        Det är det som kommer göra att det kommer flera tävlande och entusiaster in i branchen.

                        Det finns även delar för återförsäljare & leverantörer och det är helt underbart tycker jag. Ibland är det den enkla lösningen som är lösningen och detta forum vissar det helt klart.

                        Kan bara ge det 5 av 5 sjärnor! super kanon helt perfekt och helt underbart..... lite superlativ

                        Comment


                        • #42
                          Re: Välkommna alla nya

                          Originally posted by Mr Calle View Post
                          Jag tycker detta upplägg på forum är kanon!

                          Här finns det avdelningar för alla och det blir nog lättare att man inte krockar i sina filosofier kring ljud och hur det skall vara.
                          Sen rörande de tävlande så såg jag att både EMMA / DB DRAG & MDS tävlingarna fanns representerade och det är riktigt bra tycker jag.
                          Det blir enklare att bygga broar mellan alla och dra nytta och hjälpas åt.
                          Det är det som kommer göra att det kommer flera tävlande och entusiaster in i branchen.

                          Det finns även delar för återförsäljare & leverantörer och det är helt underbart tycker jag. Ibland är det den enkla lösningen som är lösningen och detta forum vissar det helt klart.

                          Kan bara ge det 5 av 5 sjärnor! super kanon helt perfekt och helt underbart..... lite superlativ
                          x2

                          Två förslag som skulle kunnas läggas till en FAQ (tex. Robsarves t/s förklaring) Och en guide del(tex. jensclaudius vinyl guide). Men det e bara förslag..
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Re: Välkommna alla nya

                            Ja härligt med ett välstrukturerat forum! Sen blev jag glad nu när jag kollade igenom denna tråd och såg att ALLA hade fyllt i vart dem bor, helt FANTASTISKT!
                            Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

                            Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

                            Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

                            Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

                            Comment


                            • #44
                              Re: Välkommna alla nya

                              Mycket bra med ett eget forum

                              Synd att all kunskap/information från Lazzat är förlorad. Men det kanske kommer tillbaka.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Välkommna alla nya

                                Några stora kungar är ju här.. Men hoppas att flera av dom stora kommer hit. Det är dom som gör sidan till 50%, sen är ju upplägget av sidan resten typ. Vilket ni har lyckas super med, en riktigt bra uppbyggd sida som jag kommer att hänga på bara flera nmankunniga kommer hit och det blir lite fart på denna sida
                                // Kaggen

                                Comment

                                Working...
                                X