Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilken huvudenhet för max 3000:-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Vilken huvudenhet för max 3000:-

    Originally posted by ppk View Post
    min gick sönder nyligen och det gick ej på garantin då Kenwood hävdar att det är handhavande fel då fronten blir glapp och "knäcker" ett kretskort(har ej brukat våld). Jag hade köpt en alpine om pengarna inte styrde.
    En kompis fick flera Kenwoodar på garantin men till slut lessnade både han och butiken och han fick byta upp sig till Alpine, en maskin som han fortfarande har kvar ca 8 år senare. Kenwoodarna klarar inte norrlandsvägar...
    Diq Khongwong, telefon: 070 327 24 08

    Audi coupe' quattro 1985 med Amega Genesis Alpine

    Tack till Pierre Sjöström , Micke Forssberg och Gravyrbutiken för all hjälp!

    Min projekttråd: DIQ´s AUDIo, nya bilder läggs alltid på de två första sidorna

    Comment


    • #32
      Re: Vilken huvudenhet för max 3000:-

      Vilken skillnad tycker ni det är mellan 178bt och BT61u?.

      Är sugen på att byta o prova på nåt annat än kenwood och vet inte om ex pioneer är nåt för mig då jag har haft nårra billigare varianter förr. Men skiljer sig inte 178an så mycke i jämförelse så kanske det är bättre o titta på nån annan modell.

      Comment


      • #33
        Re: Vilken huvudenhet för max 3000:-

        Nu har jag bara gjort A-B test mellan 178bt och BT92SD, 178bt låter enligt mig MYCKET bättre, och det blir mer fart i grejerna. Jag misstänker att det mesta är lika på BT61 som på BT92.
        Sponsor:
        Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
        Tudor Batteries - www.tudor.se
        Sonax Bilvård - www.sonax.se

        Comment


        • #34
          Re: Vilken huvudenhet för max 3000:-

          Kenwood bt92sd e prisvärd men ja tror starkt att serve värt att lägga lite mer på 178bt med det priset som e nu

          Comment

          Working...
          X