Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf7 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf7 2014

    Vill ha bättre ljud i min golf kombi 2014, funderar på vw orginaluppgradering dvs helix eller alpine spc 600g7 även funderat på match 41 dsp,hade bmw e91 förut med alpines orginaluppgradering till buissnes systemet,det tyckte jag lät ok för en rimlig peng,vad är vettigt i den prisklassen,dvs 4500 spänn,nån med någon erfarenhet av något av dessa system?

  • #2
    Re: Golf7 2014

    Originally posted by Monster1
    Vill ha bättre ljud i min golf kombi 2014, funderar på vw orginaluppgradering dvs helix eller alpine spc 600g7 även funderat på match 41 dsp,hade bmw e91 förut med alpines orginaluppgradering till buissnes systemet,det tyckte jag lät ok för en rimlig peng,vad är vettigt i den prisklassen,dvs 4500 spänn,nån med någon erfarenhet av något av dessa system?
    Ok svarar mej själv,det blev Helix orginal pnp,och för prislappen så blev det bättre,enkel installation,verkligen pnp,klarare ljud och prislappen 3800 från ebay, installationen tog ca.2 timmar

    Comment


    • #3
      Re: Golf7 2014

      Tack för återkopplingen, blev du nöjd då?
      / Jimmy

      Comment


      • #4
        Re: Golf7 2014

        Originally posted by pinnen666 View Post
        Tack för återkopplingen, blev du nöjd då?
        Ja för den pengen så ska man nog inte förvänta sej underverk,men ljudet är klart bättre,fast orginalhögtalarna skulle nog behöva bytas i dörrarna.nu saknas lite mellanregister o basen är i mina öron lite för mycket dunka dunka,

        Comment

        Working...
        X