Announcement

Collapse
No announcement yet.

Basar, batterier, SQ front

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S: Basar, batterier, SQ front

    Annonsen uppdateras löpande.

    Har tänkt mig sälja av lite grejjor som inte används.

    2x 10” Proson utbytesbasar 8ohm/st (paralellkoppla = 4ohm). Samma som sitter i ca 2000-2500kr proson hemmabio subbasar. Har testats av folk i stereogruppen med för pengen, mkt gott resultat. Passar i portade lådor.
    1x Visaton W250s 4ohm. 10”. Lite av en joker. Köpt till ett parkfest/stereoprojekt. Enl frekvenskurva spelar den soprakt upp till 2200hz. Upplösningen lämnar en del att önska när man kommer upp i frekvens (jag körde den till 2200hz :P ), men harrejävlar vad träffsäkert och precist den spelat till musik. Enormt trevlig bas.
    1x P.Audio HT406. Ett horn, som spelar ner till 2200hz. Användes i kombination med Visaton basen i mitt projekt. Tänkte spara detta horn först, till något slags projekt i stil med ’baksystem’ för demo bakom bilen, med tillägg av ett par lämpliga middar. Men det lär inte bli av inom överskådlig tid. Fanns på ljudia.
    2x4” koaxialer. Har inte spelats hårt. Inte förstörda! Sitter i små lådor.
    2st ”poddar” byggda av mig, stabila som satan. Ytterligare delar av fästena finns att köpa på BRL om man vill montera ngn annanstans/fräscha upp dem lite. Passar 4” och Dynaudio MD102 diskant.
    2st Magnat högtalare. 4”. Luftiga och tydliga till röster. Bra radio/surround högtalare.
    2st SEAS RM120. 4" Mellanregister. En har ett märke i konen. Nyprisar väl en bit över 2lax styck. Kap?
    1st Alpine SWR12", sitter i plastad sluten/vinklad låda. Med front cover.

    Bokat:


    Sålt:
    2st Hertz HX380 1x4ohm spole. Ospelade. En basförpackning är öppnad, den andra är obruten. Köptes till projekt som aldrig blev av. Ca 2700kr/st är nypris. Basar som trivs beprövat endast i 40L slutet (!!), men tål en rekorderlig mängd spö i portade lådor oxå. Väldigt mycket bas för pengarna.
    2st Scan Speak diskanter. Nyprisar en bit över 2lax styck.
    2st AGM Banner Running Bull 70Ah.



    Kontakt via PM.

    Bygglogg: SQW: TransFårrden

  • #2
    Re: Basar, batterier, SQ front

    Våga lobba lite bud över PM.
    Man kan göra fynd

    Bygglogg: SQW: TransFårrden

    Comment


    • #3
      Re: Basar, batterier, SQ front

      Lite prylar kvar.

      Bygglogg: SQW: TransFårrden

      Comment


      • #4
        Re: Basar, batterier, SQ front

        Fler saker har hittat nya ägare!

        Bygglogg: SQW: TransFårrden

        Comment

        Working...
        X