![]() |
|
Projektforum Visa upp ditt bilstereo-bygge! |
![]() |
|
Thread Tools |
![]() |
#1 |
Senior Member
![]() |
![]() Nu är det såhär att det är på gång ett lite större bygge i min golf 3 variant.. och det som ska in i bilen är:
Huvudenhet / Framsystem Pioneer deh-p5100ub Digital Designs C 6.5" kitt fram Digital Designs CXs 6.5" bak Ampire MBX200.4 Digital Design A1 till kittet *SÅLT* MDS GP4 *TILL SALU* till koaxialerna bak. (Allt ska installeras i orginal utförande) Bas / Batterier / Monoblock Audioque HDC3 18" Yuasa Professional 5st 60Ah bak Soundstream Tarantula XXX-10000D bytt från ett Audioque 2200D Övrigt Autoleads/Hollywood/Audiotop strömkablar Autoleads/Dpl högtalarkablar Connection lågnivåkablar Autoleads/Hollywood/Stinger säkringshållare Hollywood ANL säkringar Autoleads/Biltema/Dls ringkabelskor Skyllermarks/Biltema polplintar 90A valeo generator Ctek multi xs 25000 80ark silentcoat Skumgummi dämpmatta mellan innertak/tak Eftersom bygget redan är igång så har det ju redan hänt en del men det är fortfarande mycket kvar. Och här har vi den/han/hon.. ![]() ![]() ![]() Aq hdc3 18" element ![]() ![]() Lite tillbehör.. kabel,säkringar,polplintar,kabelskor m.m ![]() Framsystem, dämpning, huvudenhet ![]() Digital Designs A1 ![]() MDS GP4 ![]() Audioque 2200D ![]() ![]() Mer dämpning och tillbehör ![]() ![]() ![]() En stackars dd cx 6.5 ![]() ![]() Det som är gjort är dämpning dörrar/baklucka och en del av kabeldragningen samt allt under huven. Kittet och koaxialerna sitter i dörrarna och "spelas in" höhö.. ![]() ungefär sådär.. (mer bilder kommer på detta) ![]() 50mm2 autoleads såklart.. ![]() ![]() Påbörjad dämpning bakdörr ![]() Vi börjar såhär tycker ja.. om nått är galet så säger ni till. Det är ju mitt första "stora" bygge så all kritik är välkommen såklart.. (Jag lär mig fortfarande) bilstereo världen är ju gigantisk i mitt tyckte.. finns hur mycket som helst att lära. Last edited by yeppe; July 8th, 2011 at 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
![]() |
![]() Snyggt bygge!
Vad har du för budget på batterierna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
![]() |
![]() Fyfan vad den där hof'en ser kall och god ut!
Trevligt projekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
![]() ![]() |
![]() Jag har varit riktigt nöjd med mina Tudor High Tech TA640, i mitt tycke ett mycket prisvärt batteri.
![]() |
#7 |
Senior Member
![]() |
![]() Du har ju även Biltema silver-kalciumbatterierna
går säkert göra mer på Priset på ifall du köper Tudor hightech Ta640batterierna som Extra kims föreslog Ska du tävla? I dbdrag eller Bassrace? Då det är i stort sett fria regler i Bassrace och i Dbdrag är de många klasser som har en maxgräns på batteriantal |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() är riktigt nöjd med mina Running Bull batterier.
Mvh Rutger
![]() |
#9 |
Senior Member
![]() |
![]() Tuppen upp yeppe. Kom hit och hjälp mig med porten idag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
![]() |
![]() annars så kolla här http://butik.afaab.se/startbatteri-c...475347b9c6f0be jag ska ha 2 av den störta modellen i min a-traktor sen billigt med ju
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Välkommen till Digital Designs | Naughty Tee | Företagspresentation | 1 | January 15th, 2011 13:03 |
Digital Designs Worldwide Officiella forum | Naughty Tee | Branschnytt | 0 | April 18th, 2010 15:02 |
Team Digital Designs | Naughty Tee | Branschnytt | 0 | December 5th, 2009 14:23 |
10st titlar till Digital Designs på EU/WF 2009 | Naughty Tee | Branschnytt | 0 | October 9th, 2009 12:44 |
Digital Designs Brazil | Naughty Tee | Branschnytt | 0 | September 19th, 2009 11:08 |