Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo  

Go Back   Bilstereoforum - Sveriges största forum för bilstereo > Installation, inställningar, musik och tävlingar > Multimedia - Allt om navigation, skärmar, iPods, MP3-spelare, Bil-PC, rattstyrning, USB

Multimedia - Allt om navigation, skärmar, iPods, MP3-spelare, Bil-PC, rattstyrning, USB Diskussion om integration av andra produkter än förstärkare och högtalare i bilen.

Reply

Thread Tools
Old September 7th, 2016, 20:34   #1
tobbe77s
Senior Member

Default Eftermarknads stereo passat 2006

Hej har nu köpt en 2006 passat variant, sitter orginal stereo i den nu, problemet är att jag bara lyssnar på spotify och stereon har varken bt/usb/aux.
Jag har en fin kenwood dubbel din liggandes, kommer ej ihåg modell, men jag gav 5-6 tusen för den för ca 2 år sedan. Vad behövs för att allt ska funka med ratt styrning osv?
tobbe77s is offline   Reply With Quote
Old September 7th, 2016, 22:36   #2
Nonne
Guldmedlem

Nonne's Avatar

Rep Power: 588 Nonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond repute
Default Re: Eftermarknads stereo passat 2006

Quote:
Originally Posted by tobbe77s View Post
Hej har nu köpt en 2006 passat variant, sitter orginal stereo i den nu, problemet är att jag bara lyssnar på spotify och stereon har varken bt/usb/aux.
Jag har en fin kenwood dubbel din liggandes, kommer ej ihåg modell, men jag gav 5-6 tusen för den för ca 2 år sedan. Vad behövs för att allt ska funka med ratt styrning osv?
Du behöver 3 saker, monteringsram, rattinterface och en antennadepter.

För att demontera/montera behöver du ett verktyg (ingen skruvmejsel) för att bända loss dekor ramen runt stereon utan att göra märke.
En torx (25 har jag för mig) för att lossa de 4a skruvarna som håller stereon.

Tar max 1 timme med fika paus ...... en lång fika paus

#I know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Svensk distributör av Mosconi och Gladen Audio, vill du ta del av nyheter så gilla oss på Facebook

Vi kan allt från originalljud i tex BMW och Audi till tävlingsljud med både SM och EM medaljer i bagaget!

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen Audio!
Nonne is offline   Reply With Quote
Old September 8th, 2016, 18:13   #3
tobbe77s
Senior Member

Vart kan man köpa ett sånt kit, och vad kostar det?
tobbe77s is offline   Reply With Quote
Old September 8th, 2016, 23:03   #4
Nonne
Guldmedlem

Nonne's Avatar

Rep Power: 588 Nonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond reputeNonne has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by tobbe77s View Post
Vart kan man köpa ett sånt kit, och vad kostar det?
Tyvärr får jag inte länka till min webbshop, så släng iväg ett PM eller mejl till mig så hjälper jag dig med produkterna .... finns på lager.

#I know the Rolex feeling, only the best are copied.

Ljudbyggaren sedan 1998

Svensk distributör av Mosconi och Gladen Audio, vill du ta del av nyheter så gilla oss på Facebook

Vi kan allt från originalljud i tex BMW och Audi till tävlingsljud med både SM och EM medaljer i bagaget!

Gör som Koenigsegg, OPTIMISE YOUR EXPERIENCE med Mosconi och Gladen Audio!
Nonne is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules