Announcement

Collapse
No announcement yet.

-{ KSD's Garage, bygglogg }-

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

    Originally posted by bingonisse View Post
    Jag är osäker på vad som imponerar mest, hastigheten eller utseendet på lådorna. Det är ju nästan så man blir sugen på att låta bli att bygga själv nästa gång.
    Haha man tackar!
    Seastreams Garage
    MOTORSHOW 2K15
    Korvens Snickeri & Design

    Comment


    • #32
      Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

      Originally posted by Andyah View Post
      skulle man vara dumsnål om man köper julas billigaste överhandsfräs?. tänkte den blir inte använd mycket alls..men den ligger på 1k watt..sen har dom lite dyrare o mera watt antal..
      Stog själv och klämde på en sådan men kände att ska man väl köpa en fräs så kan det vara lika bra att kosta på, sen har man en så finns det så mycket man kan hitta på.

      Kan även passa på att ge lite beröm man får verkligen inspiration att sätta igång att bygga själv

      Comment


      • #33
        Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

        Originally posted by ronloth View Post
        Stog själv och klämde på en sådan men kände att ska man väl köpa en fräs så kan det vara lika bra att kosta på, sen har man en så finns det så mycket man kan hitta på.

        Kan även passa på att ge lite beröm man får verkligen inspiration att sätta igång att bygga själv
        Jag personligen hade inte valt ett billigt märke av sådant verktyg då det är ganska farligt vid användande ifall något skulle hända.. hade hellre köpt en dyrare som känns mer robust än deras ja...
        BilstereoPiraten
        CDT Fantast

        Comment


        • #34
          Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

          Stått stilla lite nu i ett par dagar pga lite skit.


          Men idag fick jag ett litet ryck! Biltemas Kolfiberfolie inhandlat!



          Tadaaaa! Vart helt ok för att vara första gången någonsin som man folierat
          Seastreams Garage
          MOTORSHOW 2K15
          Korvens Snickeri & Design

          Comment


          • #35
            Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

            Blev ju snyggt det där, tummen upp


            Mvh Micke

            Comment


            • #36
              Re: -{ KSD's Garage, bygglogg }-

              Halloj!

              Har varit segt nu ett tag, men slänger upp ett par bilder så ni inte tror jag dött!


              Senaste beställningen 2st Gladen RS12 i sluten låda. För er som söker billiga och sjukt mysiga basar. Här har ni dom, spelar rappt, detaljerat och DJUPT när dom får dela på 940wrms, i teorin. 33liter per bas, ett lager dämpull på alla väggar förutom baffeln.

              Ska troligen inskaffa ett par själv inom en viss framtid för att leka lite med i diverse lådor

              Kostar ynka 1095:- styck





              Målet va simpelt och stilrent.









              Sen har jag på senare tid snöat in mig totalt på kolfiber, så fick en liten idé som ska testas på nästa låda











              På återseende
              Seastreams Garage
              MOTORSHOW 2K15
              Korvens Snickeri & Design

              Comment

              Working...
              X